ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
17 بهمن؛ جزئيات وضعيت تردد در جاده‌هاي كشور

گزارش وزارت راه از بازگشایی راه‌های سراسر کشور

شهروندان:
راه‌های اصلی کشور باز است راهداران بیش از 22 استان کشور در پنج روز اخیر در تلاشی بی‌وقفه برای باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی با حداکثر توان خود مشغول به فعالیت هستند.

وضعیت راه‌هاوزارت راه و شهرسازی با تلفن ۱۴۱ وضعیت‌راه‌ها و ۱۳۴ وضعیت هوا را پیش بینی می‌کند که لازم است شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت هوا و راه ها با این شماره‌ها تماس بگیرند.

همه راه های روستایی صومعه سرا بازگشایی شد

با تلاش شبانه روزی راهداران کلیه راههای روستایی صومعه سرا بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان مهندس شعبانپور مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از بازگشایی کامل راههای روستایی شهرستان صومعه سرا خبر دادوگفت: با تلاش نیروهای راهداری در حال حاضر کلیه راههای روستایی شهرستان صومعه سرا باز وخوشبختانه مشکلی برای تردد مسافران در محورهای مواصلاتی این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود:با قطع بارش برف واتمام بازگشایی راههای اصلی وفرعی تلاش برای بازگشایی راههای روستایی شدت گرفت واز مجمومع ۳۵ روستایی که تا دیروز مسدود بودند با تلاش خستگی ناپذیر راهداران، تا صبح امروز ۲۶ روستا بازگشایی شد وپس از تلاش بی وفقه و طی ۳ساعت برفروبی ۹روستای دیگر نیز از محاصره برف خارج شد ودر حال حاضر همه محورهای روستایی شهرستان صومعه سرا بازگشایی شدند وعبور ومرور برقرارگردید.

در شهرستان رودبار نیز یک روستای دیگر از احاطه برف خارج وبازگشایی شد وتلاش برای بازگشایی دیگر محورهای روستایی همچنان ادامه دارد.

بازگشایی تمامی محورهای استحفاظی شهرستان خوسف

بارش برف از ساعت ۳ بامداد روزگذشته در حوزه استحفاظی شهرستان خوسف شروع به باریدن کرد .به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی مهندس قریشی ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به ریزش برف در نقاط مختلف با ارتفاع ۵ تا ۸ سانتی متر ، با حضور بموقع راهداران پرتلاش و سخت کوش این اداره و مستقر شدن در راه های موصلاتی حوزه استحفاظی ( اصلی –فرعی و روستایی) گردنه برفگیر آرک در ساعات اولیه ریزش برف با انجام عملیات برفروبی و پاشیدن شن و نمک از مسدود شدن محورهای مواصلاتی جلوگیری گردید. رئیس اداره راه و شهرسازی خوسف افزود: با هماهنگی انجام شده با بخشداران محترم شهرستان نسبت به هماهنگی و بکارگیری چندین دستگاه تراکتو نسبت به باز نمودن اکثر راه های روستایی اقدام گردیدو با توجه به باز بودن همه راههای ارتباطی این شهرستان از رانندگان عزیر درخواست نمود نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام نمایند.

راههای ارتباطی ۵۸۸ روستای غرب مازندران بازگشایی شد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بازگشایی راههای ارتباطی ۵۸۸ روستای غرب مازندران توسط راهداران این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس لطف الله عباسی مدیر راهداری این اداره کل با اعلام این مطلب گفت : پس از چند روز کار طاقت فرسا و بازگشایی راههای اصلی ، اکیپ های راهداری به محورهای روستایی و فرعی غرب استان اعزام شده و توانستند با همت و تلاش بی وقفه راههای ارتباطی ۵۸۸ روستا به طول ۱۶۱۵ کیلومتر را بازگشایی نمایند.

مهندس عباسی ضمن اشاره به اینکه راهداران سربازان گمنامی هستند که همواره در سخت ترین شرایط جوی در حال خدمت رسانی به مردم می باشند ، تصریح کرد : انشاءالله با یاری خداوند متعال در نظر داریم تمامی راههای مسدود این مناطق را ظرف ۲۴ ساعت آینده بازگشایی نماییم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت : شهرستانهای نور و چالوس بیشترین میزان انسداد محورهای روستایی را نسبت به مابقی شهرستانهای غرب استان داشتند.

مهندس عباسی در خاتمه عنوان نمود : راه به عنوان زیر بنا و زیرساخت توسعه بوده ، از این رو راهداران را می توان عاملین توسعه محسوب کرد چرا که راه بدون وجود راهدار سودمند نخواهد بود.

کمک رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به استان‌های برف‌زده شمالی

اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان با اعزام یک اکیپ از ماشین آلات برف روبی به کمک هموطنان عزیز دراستان‌های گیلان و مازندران به دلیل بحران‌های به وجود آمده بر اثر بارش شدید برف اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان :اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همزمان با دهه مبارک فجر با توجه به اعلام نیاز استان‌های شمالی، عملیات کمک رسانی را آغاز کرد.مهندس حافظ بابا پور مدیر کل راه و شهرسازی استان ،روز گذشته با اعزام یک اکیپ ازماشین الات راهداری به استانهای شمالی از مدیر راهداری خواست تا با هر آنچه در توان داریم برای کمک رسانی به مردم این منطقه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل بارش برف و باران سنگین، مردم برخی مناطق به سختی افتاده‌اند با توجه به برف گیر بودن منطقه زنجان و نیاز به راهداری مستمر کمک رسانی را به این مناطق از اولویت های کاری راهدارا ن دانست .

وثوقی مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی زنجان نیز گفت : با هر آنچه در توان داریم برای کمک رسانی به مردم این منطقه اقدام می کنیم.

تسریع درعملیات بازگشایی راههای روستایی

اداره کل راه وشهرسازی گیلان با بسیج کامل نیروهای راهداری به سرعت در بازگشایی راههای روستایی وارد عمل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان همزمان با اتمام بازگشایی راه های اصلی وفرعی، کار بازگشایی راههای روستایی شدت بیشتری گرفت .

مهندس شعبانپور مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اعلام این مطلب گفت از روز گذشته همزمان با قطع بارش برف واتمام بازگشایی راه های اصلی وفرعی کلیه نیروهای راهداری وماشین آلات سنگین برای بازگشایی راههای روستایی بسیج شدند ودر حال بازگشایی راههای روستایی هستند.

وی افزود: از مجموع ۱۴ هزار کیلومتر مربع استان گیلان بیش از ۱۰ هزارکیلومتر مربع در گیر برف بود واز مجموع ۲۵۰۰ روستای استان بالغ بر۲۰۰۰ روستا در احاطه برف بود که با تلاش مستمر وشبانه روزی راهداران عزیز در حال حاضر کلیه راههای اصلی وفرعی باز وکار بازگشایی راههای روستایی در حال انجام است .

هم اکنون از ۳۵ روستای صومعه سرا که تا دیروزمسدود بود۲۶ روستا بازگشایی شده است و فقط ۹ روستا باقی مانده که آن هم در حال بازگشایی است.در شهرستان تالش نیز ۴ روستا، رشت ۳ روستا ،رودبار ۴روستا ،فومن ۲ روستا واشکورات رودسر ۷ روستای کم سکنه در احاطه برف قرار دارند که کار بازگشایی آنها امروز در حال انجام می باشد.

در شهرستان املش نیز۱ روستای مسدود شده در حاطه برف قرار دارد این درحالیست که راه روستایی مذکور بیش از ۳ بار بازگشایی شده ولی به دلیل حجم زیاد بارش برف دوباره مسدود شده است.

راه ارتباطی ۶۰ روستای مراغه بازگشائی شد

رئیس اداره راه وشهرسازی مراغه گفت : باتلاش پرسنل راهداری راه ارتباطی ۶۰روستا بازگشائی گردید .به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی آقای حمیدی صبح پنجشنبه درتماس با مرکز مدیریت راهها اظهارداشت : کولاک و پدیده مه گرفتگی که از اوایل هفته در این شهرستان شروع و موجب بسته شدن راه ارتباطی ۷۰روستا گردیده بود با تلاش بی وقفه راهداران راه ارتباطی ۶۰روستا بزگشائی شد .

حمیدی افزود: هم اکنون درمحور مراغه – هشترود پدیده کولاک نسبت به روزهای گذشته فروکش کرده ولی رانندگان برای تردد دراین مسیر مقررات ایمنی را رعایت نمایند .

وی اظهار کرد: گروههای راهداری درتلاش هستند با فروکش کردن کولاک نسبت به بازگشائی راه ارتباطی ۱۰روستای باقیمانده اقدام نمایند .

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه با اشاره به اینکه از امروز پدیده کولاک در این منطقه فروکش می کند، ادامه داد: گروههای راهداری درمحورهای مواصلاتی شهرستان در حال گشت زنی هستند.

وی از رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند، خواست قبل از حرکت در مسیرهای ارتباطی از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۰۴۱۱۴۴۵۳۰۲۰ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع حاصل نمایند .

بارش برف در محورهای منتهی به دو شهر رشتخوار و مه ولات

بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بارش برف در محورهای منتهی به دو شهر رشتخوار و مه ولات ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، در پی بارش نزولات آسمانی، راه های مواصلاتی منتهی به شهرستان های رشتخوار و مه ولات سفید پوش شده و تلاش راهداران برای عملیات برفروبی و نمک‌پاشی برای بازنگهداشتن راه ها ادامه دارد.

این گزارش می افزاید: علاوه بر این در محورهای منتهی به شهرستان گناباد نیز وزش باد شدید گزارش شده و لازم است تا رانندگان به هنگام عبور از این مسیرها احتیاط بیشتری داشته باشند.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از تمامی رانندگان که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن۳۴۱۱۰۰۰- ۰۵۱۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود در سطح استان اطلاع یابند

گفتنی است ، هم اکنون تمامی محورهای اصلی باز می باشد.

تمام محورهای مواصلاتی اصلی وفرعی کردستان باز است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تمام راه‌های اصلی، فرعی و شریانی استان باز و تردد در آنها امکانپذیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، محمدصادق وجدی اظهار کرد: با وجود برف و کولاک شدید که چند روز اخیر در سطح استان داشتیم با تلاش راهداران و سایر فعالان این عرصه تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها امکانپذیر است.

وی از فعالیت بیش از ۶۵۰ نفر عامل راهداری در راستای خدمات‌رسانی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در راستای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها و بازگشایی راه‌های روستایی بسته شده تلاش می‌کنند.

به گفته مدیرکل راه شهرسازی کردستان، در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت: همکاری مردم با عوامل راهداری موجب ارائه خدمات هرچه بهتر عوامل راهداری در استان خواهد شد.

راهداران کردستان راه ارتباطی ۳۵۰ روستارا بازگشایی کردند

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از باز کردن راه ۳۵۰ روستای کردستان توسط راهداران در استان خبر داد و گفت: هم اکنون تنها راه ۱۵۰ روستای استان بسته است که تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، محمد راشد مدرس گرجیبا اشاره به اینکه بارش برف و کولاک شدید از روز دوشنبه در استان کردستان آغاز شد و تا بامداد روز چهارشنبه ادامه داشت، افزود: این بارش ها و کولاک منجر به بسته شدن راه ۵۰۰ روستای استان شد.

وی گفت: بیشتر راه های بسته شده در شهرستان های دیواندره و بیجار واقع شده است.

به گفته وی اکنون بارش در استان قطع شده است و کولاک نیز کاهش یافته و عوامل راهداری در تلاش برای باز کردن راه روستاهای بسته هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در ادامه گفت: کار برفروبی در محورهای روستایی استان که به بخش خصوصی واگذار شده توسط ۵۰ اکیپ با ۲۵۰ پرسنل و ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام می شود.

مدرس گرجی همچنین از باز بودن راه های اصلی و فرعی استان نیز خبر داد و افزود: هم اکنون در تمام محورها تردد جریان دارد.

استان کردستان هزار و ۷۵۰ روستا دارد که حدود ۵۸۰ هزار نفر در این روستاها زندگی می کنند.

جزئیات وضعیت تردد در جاده‌های کشور در روز پنج شنبه

وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: امروز براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی‏، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر، به‌استثنای هشت محور همه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی‏، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلا َذکرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در ۲۴ ساعت گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۷۸۴ ترددشمار در محورهای برون‌شهری، تعداد ۴۳۵۴۰۵۱ وسیله نقلیه بوده که نسبت به روزقبل ازآن ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۲۰ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۶ تا ۷ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته به همراه محل شمارش تردد و تعداد آن:

۱
تهران-ساوه(ابتدای آزادراه)
تهران
۱۲۴۵۰۱
۲
ساوه-تهران(ابتدای آزادراه)
تهران
۱۲۰۸۹۱
۳
آزادراه تهران-کرج کیلومتر۲۵
البرز
۶۶۶۳۵
۴
آزادراه کرج – تهران کیلومتر۲۵
البرز
۶۵۲۹۸
۵
آزادراه زنجان – قزوین(زنجان – ابهر )
زنجان
۶۱۳۷۲
۶
آزادراه قزوین – کرج( گلشهر)
البرز
۵۵۱۵۵
۷
حسن آباد – تهران(جاده قدیم قم)
تهران
۸۹۲۹۲
۸
ابتدای آزادراه (زنجان-قزوین)
قزوین
۴۵۶۰۱
۹
ایلخچی-تبریز
آذربایجان شرقی
۳۹۳۰۳
۱۰
ابتدای آزادراه(آبیک-قزوین)
قزوین
۳۸۶۷۹

 

محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی، به دلیل رویدادهای غیرمترقبه:

۱- محور شمشک ـ دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، به‌دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است. صرفاً تردد از شمشک تا پارکینگ پایین و از دیزین تا پارکینگ بالا برای استفاده از پیستهای اسکی، امکان‌پذیر بوده و امکان تردد از دیزین تا گاجره، به‌منظور تردد از شرق تهران به محور کندوان/بالعکس، وجود ندارد.

۲- محور شهدادـ نهبندان،واقع در استان کرمان، به دلیل وقوع سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

۳- محورپونل به خلخال‏ْ،مقطع واقع در استان گیلان، به دلیل بارش برف واحتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

۴- محورزنجان – تهم- چورزق ‏ْ،واقع در استان زنجان ، به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

۵- محورتکاب – ایرانخواه ‏ْ،واقع در استان آذربایجان غربی ، به دلیل بارش برف وکولاک شدید تا اطلاع بعدی مسدود است.

۶- محورریمدان– مرز میلک‏ْ،واقع درجنوب استان سیستان و بلوچستان( ایرانشهر)،به دلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

۷- محورایرانشهر–خیرآباد ‏ْ،واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان( ایرانشهر)، به دلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

۸- محورکنارک – جاسک ‏ْ،واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان( ایرانشهر)، به دلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

۱- محورسیرجان ـ بندرعباس، مقطع واقع در استان هرمزگان، حدفاصل کیلومتر ۱۰۰ تا ۱۰۵، از ۶/۱۱ تا ۲۰/۱۱/۹۲‌ ، همه‌روزه از ساعت ۷ تا ۱۷ به دلیل عملیات سامانه روشنایی و نصب جت فنها در تونل هفده شهریور مسدود و تردد دو طرفه محور بندرعباس – ‌سیرجان، به‌عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود.

۲- محورکندوانواقع در استان هایمازندران و البرز، از تاریخ ۲۱/۱۰ تا ۱۶/۱۱/۹۲‌ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (به‌جز ایام تعطیل) از ساعت ۲۱ تا ۸ صبح روز بعد، به دلیل عملیات تعریض، مسدود و دیگر محورهای منتهی به شمال کشور، به‌عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود.

۳- محورقم ـ گرمسار و بالعکس، واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم، به دلیل تمدید عملیات راهسازی تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۲، مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

۴- کمربندیشرقی شهر کرمانشاه، ، واقع در استان کرمانشاه ، حدفاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۳ ، تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا ۱/۱۲/۹۲ ، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه وچهارشنبه) از ساعت ۱۱ تا ۱۴ مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (قدیمی) خواهدبود.

۵- محور شهرکرد ـ اصفهان ، واقع در استان چهار محال و بختیاری، حد فاصل پیچ چشمه تا خط الرأس گردنه رخ به طول ۸ کیلومتر ، از تاریخ ۲۵/۹ تا ۲۵/۱۲/۹۲ ،به دلیل متروکه شدن گردنه رخ واحتمال ریزش کوه مسدود و مسیرجایگزین تونلهای دوقلوی رخ خواهد بود.

۶- محور کنارگذر شرقی ایلام ، واقع در استان ایلام، تونل سمت چپ (مسیر برگشت) ، از تاریخ ۱۶/۱۱ تا ۳۰/۱۱/۹۲ ، به دلیل تکمیل عملیات باقی مانده پرتال تونل های مسیر ، مسدود بوده و تردد در ایام فوق از تونل جانبی انجام می شود.

۷- محور پلدختر- خرم آباد واقع در استان لرستان ، حدفاصل کیلومتر ۲۵ تا ۲۶ ، از تاریخ ۷/۱۱ تا ۱۷/۱۱/۹۲ به استثنای روزهای پنجشنبه وجمعه ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ظهر ، به دلیل اجرای عملیات راهسازی مسدود و مسیر جایگزین محورهای بابازید – کوهدشت – خرم آباد و پلدختر – پل زال- خرم آباد خواهد بود.

ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

۱- در محورکرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استانکرمان، به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏، تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین، محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق، بلامانع است.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

۱- آزادراه ارومیه ـ تبریز واقع در استانآذربایجان‌غربی، حدفاصل کیلومتر ۲۴ تا ۳۵ ، از تاریخ ۱۶/۱ تا ۱۵/۱۲/۹۲، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور اصفهان ـ شهرکرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۱۸ تا ۱۹ ، از تاریخ ۳/۷ تا ۲۴/۱۲/۹۲ ، به‌طور ۲۴ ساعته، به دلیل عملیات احداث مترو، مسدود و تردد از کنارگذر احداثی با رعایت جوانب احتیاط و علائم ایمنی منصوبه انجام می‌شود.

۳- محور تیران ـ سامان واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۱۰ تا ۲۰ (شهرک صنعتی رضوانشهر تا روستای محمدآباد) از تاریخ ۱۳/۸ تا ۲۵/۱۲/۹۲ از ساعت ۸ تا ۱۷ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۴- محوراصفهان ـ شیراز واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۱ تا ۱۵ از تاریخ ۹/۱۰ تا ۲۵/۱۲/۹۲ از ساعت ۷ صبح تا ۱۶:۳۰ ، به دلیل جمع آوری گاردریل و نصب نیوجرسی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط در هر دو باند رفت و برگشت انجام می¬شود.

۵- محور اهرم ـ چغادک، واقع در استانبوشهر، حدفاصل کیلومتر ۲۰ تا۳۰ ، از تاریخ ۲۴/۱۰ تا ۲۴/۱۱/۹۲ به مدت ۳۰روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ ، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می¬شود.

۶- محور سبزوار ـ نیشابور واقع در استان خراسان رضوی ، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۳۰ ، از تاریخ ۱۹/۱۱ تا ۲۸/۱۲/۹۲ ، روزانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ به غیر از ایام تعطیل ، به دلیل اجرای عملیات سیل کت ‏، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۷- محور گرمسار ـ سمنان واقع در استان سمنان ، از تاریخ ۲۶/۸ تا ۲۶/۱۱/۹۲ ، به‌طور ۲۴ ساعته ، به‌دلیل عملیات احداث پل زیرگذر عابر پیاده در محدوده روستای حاجی آباد ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸- محور آزادشهر ـ گ تاکش، واقع در استانگلستان، کیلومتر ۷۰۰/۲ ، از تاریخ ۰۱/۹ تا ۲۰/۱۲/۹۲ ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶، به دلیل عملیات اجرایی زیر گذر ماشین رو ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود. همچنین در کیلومتر۸۵۰/۲ ‏، از تاریخ ۱/۹ تا ۲۰/۱۲/۹۲، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ ، به دلیل عملیات اجرایی زیرگذر پیاده‌رو ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود

۹- محور گنبد ـ مینودشت، واقع در استا نگلستان، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۵۰۰/۳ ، از تاریخ ۱۸/۹ تا ۱۸/۱۱/۹۲ به مدت ۲ ماه ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل عملیات لکه گیری آسفالت باند شم تا ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از طریق یک خط عبور انجام می¬شود.

۱۰- محورگرگان ـ اینچه برون ، واقع در استانگلستان ، محدوده کمربندی آق قلا به طول ۷ کیلومتر ، از تاریخ ۱/۱۰ تا ۱/۱۲/۹۲ به مدت ۲ ماه ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل عملیات راهسازی روکش آسفالت حفاظتی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱- محورمینودشت ـ جنگل گلستان ، واقع در استانگلستان، حدفاصل کیلومتر ۷۰۰/۳۵ تا ۷۰۰/۴۲ به طول۷ کیلومتر ، از تاریخ ۰۳/۱۰ تا ۰۳/۱۲/۹۲ به مدت ۲ ماه ، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل عملیات بهسازی روکش آسفالت ، تردد با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۲- محورگرگان ـ آق قلا ـ اینچه برون ، واقع در استانگلستان، از تاریخ ۸/۱۰/۹۲ تا ۲۰/۱۲/۹۲ ، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل عملیات لکه گیری ، بهسازی و روکش آسفالت ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۳- محور علی آباد ـ ایمر، واقع در استانگلستان، به طول ۲۰ کیلومتر تا تاریخ۲۰/۱۲/۹۲ ، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل عملیات اجرای روکش آسفالت حفاظتی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می¬شود.

۱۴- محور آزادشهر ـ خوش ییلاق لاین جنوبی، واقع در استانگلستان، حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۶ ، از تاریخ ۰۱/۱۱ تا ۲۰/۱۲/۹۲ ، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل عملیات راهسازی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۵- محورگرگان ـ گلوگاه ، واقع در استانگلستان، کیلومتر ۱۰۰/۴۶ ، از تاریخ ۱/۱۱/۹۲ تا ۲۰/۱۲/۹۲ ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل اجرای عملیات تیرهای پل روگذر لیوان شرقی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۶- محورگرگان ـ آزادشهر ، واقع در استانگلستان ، کیلومتر ۷۵۰/۳۴ ، از تاریخ ۸/۱۱ تا ۲۰/۱۲/۹۲ ، روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ ، به دلیل اجرای عملیات دیوار خاک مسلح بخش جنوبی تقاطع روگذر ایمر ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۷- محور خمین ـ محلات، واقع در استانمرکزی، کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ ، تمدید عملیات تا پایان سال ۹۲ ، روزانه از ساعت ۳۰/۷ تا ۳۰/۱۳ ، به دلیل تداوم عملیات راهداری و راهسازی، تردد با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.