ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
نوبخت:

دولت، اهتمام فراوانی به حل مشکلات شهروندان غرب مازندران دارد

شهروندان:
سخنگوی دولت و نماینده ویژه رییس جمهوری گفت: دولت، اهتمام فراوانی به حل مشکلات مردم غرب مازندران و جبران خسارت های وارده ناشی از بارش سنگین برف به این منطقه دارد.

نوبختمحمد باقر نوبختˈ شامگاه پنجشنبه در پایان بازدید از مناطق گرفتار در برف شهر چالوس اظهار کرد: با کمک نیروهای امدادی که از نقاط گوناگون کشور به مازندران و مناطق بحران زده این استان آمده اند ، مشکلات ناشی از بارش برف برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: برآورد دقیق خسارت ها و اعلام نظر درست کارشناسی، کار دولت برای اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد مناطق و مردم بحران زده این استان را آسان تر می کند.

سخنگوی دولت در جریان سفر روز پنجشنبه اش به مازندران، از دیگر مناطق آسیب دیده از برف و سرمای اخیر درغرب مازندران نیز دیدن کرد .

در این سفر که مسوولین استانی نیز نوبخت را همراهی می کردند، سخنگوی دولت از نزدیک در جریان امدادرسانی به مناطق آسیب دیده از برف قرار گرفت.

روز چهارشنبه گذشته نیز وزرای راه و شهرسازی و نیرو ، به نمایندگی از رییس جمهوری برای بررسی مشکلات و تهیه گزارش به هیات دولت از این مناطق بازدید کردند .

قرار است سخنگوی دولت در پایان بازدید از مناطق بحران زده غرب مازندران به همراه استاندار مازندران در جلسه ستاد مدیریت بحران که شامگاه پنجشنبه در تنکابن برگزار می شود ، شرکت کند.