ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

۳۶۰ خیر مدرسه ساز و مدرسه یار در رامسر فعال هستند

شهروندان:
رئیس اداره آموزش و پرورش رامسر گفت: این شهرستان 62 خیّر مدرسه ساز و 300 خیّر مدرسه یار دارد.

مهر مدرسهنوشت: رسول حیدرپور عصر در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و هفتمین جشنواره مدرسه یاران در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمان نژاد شهرستان رامسر افزود: توجه به اصل مشارکت باعث شد که بار مالی آموزش و پرورش کم شود و موجبات اشتغال جوانان در جامعه بیشتر شود.

وی افزود نگاه ما به مدارس دولتی حمایتی است و همه ما باید به آموزش نگاه حمایتی داشته باشیم.

حیدرپور افزود در سال ۹۳ حدود ۱۰ هزار دانش آموز در مدارس رامسر و در سطح کشور حدود ۱۲ میلیون دانش آموز مشغول تحصیل و در حوزه کارکنان حدود ۸۰۰ نفر شاغل و ۱۲۰۰ بازنشسته را به عهده دارد.

در ادامه دکتر میرحسینی یکی از خیرین مدرسه ساز گفت: بهترین صدقه جاریه همین تأسیس مدارس است و کمک و ساختن مدرسه از مسجد ساختن بمراتب صوابش بیشتر است، چون در مسجد فقط عبادت می شود ولی در مدرسه عبادت گر درست می شود و وقتی که عبادت گر نباشد مسجد ساختن فایده ای ندارد.

وی افزود: آموزش و پرورش از یک دیدگاه دو ویژگی دارد: اول بحث تأثیرگذاری بر جامعه و اثربخشی روی فرد فرد جامعه و ساختن جامعه و انسان ها است، آموزش و پرورش تلاش می کند انسان ها را تربیت کند و به طبع ساختن انسان ها جامعه را می سازد چون جامعه ترکیبی از انسان ها است.

در ادامه شعبان سروری فرماندار رامسر گفت: شما خیرین با اعمال خود تیرگی را از چهره وطن می زدائید و دستگیر بندگان خدا در روی زمین هستید و شما مهربانانه همچون طبیبی مرحم می نهید بر زخم خسته و دستان پینه بسته.

این مقام مسئول افزود: درود و آفرین بر شما که با یاری سبزتان اندیشه ها را بارور می سازید. دستان گرمتان را می فشاریم و گوهر ارزشمندتان را گرامی می داریم.

برچسب‌ها :