ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

تجمع کارگران نکا سفال برای حقوق معوق

شهروندان:
جمعی از کارگران شرکت نکا سفال با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان نکا، خواستار رسیدگی مسوولان به مطالباتشان شدند و به عدم پرداخت چند ماهه حقوق خود اعتراض کردند.

کارگران به گزارش ایرنا، کارگران تجمع کننده که تعدادشان حدود ۲۰ تن بود، خواستار پیگیری موضوع توسط فرماندار این شهرستان و احقاق حقوق خود شدند.

برخی از این کارگران عنوان کردند که حدود سه ماه حقوق دریافت نکرده اند و مسوولین شرکت جوابگو نیستند و این در حالیست که کارگران در شرایط بسیار نابسامان اقتصادی و در تنگنای شدید معیشتی قرار گرفته اند.

فرماندار نکا با حضور در این اجتماع، قول مساعد برای پیگیری این مسئله و بررسی موضوع داد.

ˈعلی رجبیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نکا اظهار داشت: بر اساس اعلام کارگران، بیشتر این افراد، بیش از یک ماه حقوق خود را از شرکت دریافت نکرده اند و با توجه به این که شرکت نکا سفال حدود یک سال به دلیل بدهی های مختلف از جمله آب، برق و گاز تعطیل است، قول مساعد بر پیگیری داده شد.

وی ادامه داد:از کارگران خواستیم که از صبح دوشنبه در محل کار خود حاضر شوند و رییس و کارشناسان مربوطه در کار و امور اجتماعی نیز با حضور در کارخانه نکا سفال این مسئله را پیگیری کنند.

رجبی ادامه داد: در تماس با رییس این کارخانه، مقرر شد که روز دوشنبه کارخانه نکا سفال بازگشایی شود تا کارشناسان امور در مورد مشکلات این کارخانه به تبادل نظر بپردازند و کار تولید در این کارخانه از سر گرفته شود.

با حضور فرماندار نکا در محل اجتماع، کارگران نکا سفال متفرق شدند و فردا دوشنبه مشکلاتشان در کارخانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.