ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
وزیر راه و شهرسازی:

راه‌های اصلی مناطق شمالی کشور باز است

شهروندان:
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی استان البرز اعلام کرد: تمام راه های اصلی استان های شمالی کشور باز است و روز جاری(چهارشنبه) راه های روستایی نیز در این مناطق بازگشایی می شود.

راه‌هابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی که با حضور در جاده چالوس بر عملیات راهداری نظارت داشت، تصریح کرد: همکاران ما از ابتدای ساعات ریزش نزولات آسمانی در جاده های کشور مستقر بودند و همه برای بازگشایی راه ها کمک کردند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: استان های گلستان، قزوین، تهران، البرز و سپس خراسان شمالی ماشین آلات راهداری را برای بازگشایی جاده های استان های شمالی اعزام کرده اند و با تلاش های آنان تمام راه های اصلی هم اکنون باز است.

وی افزود: ۳۰ دستگاه برف روب از استان های یادشده به مناطق شمالی کشور اعزام شده و بازگشایی راه های روستایی نیز در شمال کشور همچنان ادامه دارد.

آخوندی در پایان تاکید کرد: لازم است از مردم تشکر کنم که شب گذشته به عنوان یکی از سردترین شب های سال، بنابر درخواست ما تردد کمتری در جاده های شمال کشور داشتند و الحمدالله شب گذشته تصادفی در جاده ی چالوس گزارش نشد و تردد کمتری را در این محور شاهد بودیم.

برچسب‌ها : ,