ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

انجمن حمایت از دانش‌آموزان بیمار صعب العلاج تشکیل می‌شود

شهروندان:
معلم فداکار مریوانی از تشکیل انجمن حمایت از دانش آموزان بیمار صعب العلاج خبر داد و گفت: این انجمن بنابر درخواست مردم و مسوولان تشکیل می شود.

ماهانˈمحمدعلی محمدیانˈ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: کمک هایی که به این انجمن ارسال می شود برای دانش آموزان بیمار هزینه می شود.

محمدیان بیان کرد: استاندار سابق کردستان اعلام کرده است که خودش موضوع تشکیل انجمن را پیگیری می کند و به این انجمن کمک مالی هم می کند.

وی اظهار امیدواری کرد که این انجمن بتواند بسیاری از دانش آموزان بیمار صعب العلاج را تحت پوشش قرار دهد.

وی در ادامه به دریافت نظرات فراوان نسبت به عکس خود و دانش آموز بیمارش ماهان در صفحه شبکه اجتماعی اشاره کرد و گفت: چندین میلیون نفر عکس را به اشتراک گذاشته اند.

محمدیان با بیان این که چندین معلم آمریکایی، آلمانی، یونانی و معلمان دیگر کشورها برای حمایت از این کودک سر خود را تراشیدند و عکس هایشان را برای وی ایمیل کرده اند، گفت: سرهایی را که به خاطر اعتلای انسانیت تراشیده شده است، می بوسم.

به گزارش ایرنا، محمدعلی محمدیان معلم فداکار مریوانی است که برای اظهار همدردی با شاگردش ماهان رحیمی که به علت بیماری ناشناخته موهای سر و صورتش ریخته بود، به منظور جلوگیری از افت شدید تحصیلی و از بین رفتن روحیه این کودک، موهای سرش را تراشید.

برچسب‌ها : ,