ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

دوچرخه‌سوار کرمانی برای تجلیل از معلم فداکار عازم مریوان شد

شهروندان:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: دوچرخه سوار کرمانی در ایام الله دهه فجر برای رساندن لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به معلم فداکار مریوانی فاصله تهران تا مریوان را رکاب می زند.

همکلاسی‌های ماهانمحمود محمودی نیاˈ در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آغاز حرکت دوچرخه سوار کرمانی به سوی مریوان افزود: حرکت دوچرخه سوار کرمانی در ایام الله دهه فجر به منظور ارج نهادن به حرکت شایسته معلم مریوانی است.

وی اظهار کرد: دوچرخه سوار کرمانی به منظور تجلیل از این حرکت ارزشی و معلم گونه ˈمحمدعلی محمدیانˈ، که زندگی با طراوت همراه با تحصیل علم را برای دانش آموز ˈماهان رحیمیˈ فراهم کرد، مسافت ۸۰۰ کیلومتری تهران تا مریوان را رکاب خواهد زد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: این دوچرخه سوار این حرکت ارزشمند و داوطلبانه را از روز سه شنبه ۱۳ بهمن شروع کرده و روز شنبه ۱۹ بهمن به مدرسه شیخ شلتوت مریوان خواهد رسید.

دوچرخه سوار کرمانی قرار است، طی آیینی لوح سپاس مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان را تقدیم این معلم فرهیخته کند.

شایان ذکر است، ˈمحمدعلی محمدیانˈ، معلم فداکار مریوانی که با هدف اظهار همدردی با ˈماهان رحیمیˈ دانش آموز بیمار خود، موهای سرش را تراشید، با هدف حل مشکلات درمانی ماهان و دانش آموزان بیمار ، انجمن دانش آموزان صعب العلاج را تشکیل داد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در تهران با این معلم و دانش آموز دیدار و حمایت وزارت آموزش و پرورش را برای هرگونه حمایت از این دانش آموز اعلام کرد.

ایرنا هم که نخستین بار این خبر را به صورت رسمی منعکس کرده بود برحسب رسالت کاریش تصمیم دارد روند بهبود وضعیت جسمانی این دانش آموز را پیگیری و نتایج را به مردم منعکس کند.

برچسب‌ها : , ,