ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
ابتکار در عیادت از محیط بانان مجروح گرگانی:

پیگیر مسائل معیشتی و وضعیت استخدامی محیط بانان هستیم

شهروندان:
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر نوروزی به گلستان از محیط بان های آسیب دیده و خانواده های آنها عیادت کرد و گفت: پیگیر مسائل معیشتی و وضعیت استخدامی محیط بان ها هستیم.

ابتکار در عیادت از محیط بانان مجروح گرگانیبه گزارش خبرنگار مهر، دکتر معصومه ابتکار که همراه با خانوداه برای گذران تعطیلات نوروز به گرگان آمده بود صبح پنجشنبه به عیادت محیط بانان مجروح و خانواده هایشان به روستای اصفهان کلاته گرگان رفت و از آنان دلجویی کرد.

وی در این بازدید ضمن آرزوی سلامتی برای محیط بانان مذکور گفت: ایستادگی شما در برابر شکارچیان متخلف قابل تقدیر است و با این فداکاری بزرگ، منشاء خیر و برکت شده اید؛ چرا که تمام هموطنان مان در سراسر کشور با شغل محیط بانی و سختی ها و مشقت های آن بیشتر و بهتر آشنا شدند. همچنین به اهمیت کار محیط بانان دلسوز در حفاظت از ثروت های ملی و عرصه های طبیعی بیشتر پی بردند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه از پیگیری مسائل معیشتی و استخدامی برای تغییر وضعیت محیط بانان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد بهتر شدن اوضاع شغلی و معیشتی این عزیزان زحمتکش باشیم.

مدیرکل محیط زیست گلستان نیز در این ملاقات گفت: همه ما پیگیر وضعیت معیشتی و کاری محیط بانان هستیم و برای دستگیری متخلفانی که باعث آسیب رساندن به محیط بانان شده اند با همکاری پلیس پیشگیری و دستگاه قضایی تلاش می کنیم.

دکتر اسماعیل مهاجر تاکید کرد: امیدواریم شکارچیان متخلفی که به این جنایت ننگین دست زده و به محیط بانان ما حمله کردند به مجازات برسند و ماهم پیگیر جدی این مسئله هستیم.

محیط بانان گرگانی محمد تمسکنی و مهدی مجنی پور درروز دوم بهمن توسط ۸ شکارچی غیرمجاز مسلح که در حال شکار بودند با تبر و کارد مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند. آن ها اسلحه با خود نداشتند و با کمک چند رهگذر و یک محیط بان دیگر که به سرعت خود را به محل حادثه رسانده بود به بیمارستان منتقل شده و از مرگ حتمی نجات یافتند.