ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کارگران با حرکتی جهادگونه برای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنند

شهروندان:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران بسیجی برای حراست از انقلاب اسلامی حضوری موثر در دوران دفاع مقدس داشتند و امروز باید با حرکتی جهاد گونه برای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنند.

علی ربیعیˈعلی ربیعیˈ روز سه شنبه در آیین تجلیل از مقام شامخ ۱۴ هزار شهید والامقام جامعه کارگری، افزود: در صورتی اقتصاد کشور مقاومتی می شود که بسیج با پاکدستی، ایجاد امنیت کسب و کار، خلق روحیه همکاری و تعاون، زمینه کار و تلاش را در حیطه مأموریت های ذاتی خود فراهم آورد.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای آرام در جامعه و افزودن امید برای آینده ای بهتر از وظایف مهم برای همه بویژه بسیجیان است .

ربیعی نامگذاری روزی به عنوان بسیج کارگری را نوعی نمادسازی دانست و اظهار کرد: بسیج، جویبار زلال تفکر عاشقانه امام و چشمه سار جوشان محبت و عشق به کردگار است.

وی با تاکید بر این که در بسیج، ایمان، آگاهی، شور و شعور در اخلاق با یکدیگر پیوند می خورند، اظهار کرد: امروز باید بسیج بیش از هر زمان دیگری حافظ امنیت فردی، جمعی و عامل به اخلاق باشد.

ربیعی ادامه داد: بسیج باید موتور حرکت پیشرفت و حرکت جمعی باشد، چرا که امروز به کار و تلاش خستگی ناپذیر و نوآوری و خلاقیت نیاز داریم .

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی حمایت از برنامه های اقتصادی دولت، ایجاد فضای آرام در جامعه، پیشگیری از تنش و افزودن بر امید مردم برای آینده بهتر و افزایش انسجام و همدلی و کمک به اعتماد عمومی به عنوان وظیفه همگان بویژه بسیجیان نام برد.

ربیعی تاکید کرد: باید آگاه باشیم برخی در داخل و خارج به دنبال ناامید کردن مردم هستند و ما نباید به بستر چنین حرکت هایی اجازه شکل دهی دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به تحول اقتصادی نیاز داریم، یادآور شد: پیش نیاز چنین تحولی تغییر فرهنگ است و باید تولید محوری در جامعه به یک ارزش تبدیل شود و با عزم ملی و با حرکت بسیجی باید در این زمینه حرکت کنیم .

آیین تجلیل از مقام شامخ ۱۴ هزار شهید گرانقدر جامعه کارگری و گرامیداشت روز بسیج کارگری با حضور مسوولان و دو هزار بسیجی کارگر در سالن همایش شرکت ساپکو برگزار شد.

برچسب‌ها : , ,