ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

وزیر تعاون: ایجاد یک میلیون شغل در سال از برنامه های اصلی دولت است

شهروندان:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید که به این وزراتخانه نیز ابلاغ شده، ایجاد یک میلیون شغل در سال است که با جدیت به دنبال اجرای آن هستیم.

علی ربیعیبه گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی ربیعیˈ در حاشیه افتتاح پروژه یک هزار ۱۵۰ واحدی مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که دولت یازدهم از همان ابتدا با آن مواجه بود بیکاری بالا و همچنین عدم رشد اقتصادی مثبت بود که کار این دولت را به مراتب سخت تر از دولت های گذشته کرد.

وی ادامه داد: رشد اقتصادی کشور در سال گذشته و همزمان با شروع به کار دولت یازدهم، منفی ۱٫۲ بود اما با اقدامات صورت گرفته، رسیدن به رشد ۲٫۵ درصدی تا پایان سال جاری در دستور کار دولت قرار گرفته است.

ربیعی، حمایت از تولیدات داخلی و بهبود فضای کسب و کار را از جمله دیگر اقدامات دولت برشمرد و گفت: خوشبختانه تاکنون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و تورم به ۲۵ درصد کاهش یافته است.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از تزریق ۲۸۰ هزار میلیارد تومان به بانک ها خبر داد و گفت: مقرر شده تا ۵۰ درصد از منابع مالی به بخش تولید اختصاص یابد.

وی همچنین از سه برابر شدن بودجه عمرانی کشور در پنج ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: این رقم به هفت هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

ربیعی گفت: ثابت نگه داشتن نرخ ارز، مهار تورم و خروج از رکود از دیگر اقدامات دولت یازدهم بوده که با جدیت در حال اجرا است.

برچسب‌ها : , ,