ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

ثبت تخلفات نوروزی با ۶٠٠٠ دوربین

فرمانده نیروی انتظامی از آماده سازی بیش از ۴٠٠٠ دوربین ثبت تخلفات در طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد و گفت: همچنین بیش از ٢٠٠٠ دوربین نظارتی نیز در سطح شهرها و جاده ها برای برخورد با تخلفات رانندگی آماده سازی شده است.


صبح دیروز حسین اشتری در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ٩۴ با اشاره به اجرای طرح پلیس نوروز ٩۴ از ٢۵ اسفند تا ١۵ فروردین سال آینده گفت: این طرح در ٢٠٠ هزار کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی کشور اجرا خواهد شد و پلیس در این طرح امنیت و ایمنی بیش از ۵٠٠ شهر کشور را تامین می کند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برای تحقق این امر بیش از ١٠٠٠ دوربین ثابت و سه هزار دوربین سیار ثبت تخلفات رانندگی و همچنین بیش از دو هزار دوربین نظارتی در سطح جاده ها و شهرها آماده سازی شده است تا با اندک متخلفان رانندگی برخورد کند.

سردار اشتری بر ضرورت همکاری مردم و مسافران در کاهش حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: همکاری مردم و مسافران همچون سال های گذشته نقش بسزایی در کاهش حوادث و تلفات رانندگی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در کنارعامل انسانی در بروز حوادث نقش دارند، افزود: احتیاط بیشتر راننده تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع تصادفات خواهد داشت.

روزنامه اعتماد

  بدون برچسب