ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

نقش‌آفرینی پیشکسوت سینما در آستانه ٩١ سالگی

روزشمار زندگی بازیگران وقتی به مقام پیشکسوتی می‌رسند از اهمیت دیگری برخوردار می‌شود؛ اهمیتی که به موی سپید و شأن و منزلت آنان بازمی‌گردد.

سی‌ام خرداد روز تولد یکی از این موسپیدهاست؛ عزت‌الله انتظامی در این روز نود و یک ساله می‌شود و این بدان معناست که حالا بیش از ٩ دهه از عمرش را سپری کرده است؛ عمری که نعمتی بوده در بازیگری سینمای ایران.

در همین راستا نیز ایسنا با او گفت‌وگویی کرده؛ آقای بازیگر در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش به پیشنهادهایی که برای بازی در فیلم‌ها به او شده اشاره می‌کند و می‌گوید که «اخیرا مسعود کیمیایی پیشنهاد بازی در فیلمش را داده که حتما در آن بازی خواهم کرد چرا که هم نقش خیلی خوب است و هم کیمیایی کارگردان خیلی خوبی است. فکر می‌کنم پاییز فیلمبرداری آغاز شود.»

انتظامی که چندی پیش از داریوش مهرجویی پیشنهادی برای بازیگری دریافت کرده بود ادامه داد که فیلم مهرجویی «هم کار خوبی است که هنوز اجازه ساخت نگرفته اما کار کیمیایی قطعی است.»

انتظامی در آستانه ٩١ سالگی از عمر با برکتش معتقد است که «آدم بدون اینکه به سنش توجه داشته باشد تا می‌تواند، باید کار کند. من هم اصلا فکر سن و سال را نمی‌کنم.»