ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

قانون‌گذاران به امور جوانان توجه بیشتری کنند

شهروندان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان دو مجموعه بزرگ را پوشش می دهد، باید دستگاه‌های دیگر هم به این وزارتخانه کمک کنند.

جوانانبه گزارش ایسنا، غلامرضا کمانه، در توضیح برنامه‌های حوزه جوانان در استان فارس عنوان کرد: در دو سال اخیر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با همکاری استانداری فارس، به صورت منظم تشکیل و در خصوص موضوعاتی همچون ازدواج، مسکن، هویت بخشی نسل جوان و … تصمیماتی گرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: دستگاه‌های عضو ستاد این تصمیمات را در نقاط روستایی، شهرهای کوچک و شهرستان‌های استان در محورهای مشخص شده بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه، انجام می دهند.

وی با اشاره به مسئله ارتقای هویت جوانان گفت: بر اساس مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان، تعداد ۲۹ شهرستان و ۹۳ شهر کوچک در این زمینه فعالیت می‌کنند که تمامی این اقدامات با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و استانداری فارس در حال انجام است.

کمانه با ابراز خرسندی از روی کار آمدن دکترگودرزی به عنوان فردی متخصص و علمی در امر ورزش اظهارکرد: انتظار ما از وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه به نیازهای جوانان است. تمامی دستگاه‌های دیگر نیز با توجه به وظایف خود در حوزه جوانان، باید به کمک این وزارتخانه بشتابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از مسوولان خواست تا در شناساندن حرکت و مسیرهای درست به جوانان از هیچ کوششی دریغ نکنند و تأکید کرد: مسوولان ارشد کشوری و قانون گذاران مملکتی باید به امور جوانان توجه بیشتری کنند.

برچسب‌ها : ,