ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

گرمای صدای شهرام ناظری؛ اینبار برای جذامیان

شهروندان:
شهرام ناظری می گوید که امشب با هدف همدردی و کمک به جذامیان در برج میلاد تهران آواز می‌خواند.

شهرام ناظریاین استاد پیشکسوت به ایرنا گفت: به خاطرحس عجیب تنهایی و فضای سردی که بر روی زندگی جذامیان وجود دارد شب گذشته در برج میلاد شعر زمستان مهدی اخوان ثالت را خواندم و امشب نیز خواهم خواند .

ناظری آلبوم در اوایل دهه ۷۰ هجری خورشیدی زمستان را با الهام از شعر اخوان ثالث ابتدای با موسیقی محمدرضا درویشی اجرا کرد .

ناظری با استناد به بخشی از این شعر زمستان مهدی اخوان ثالث که ˈ اگر دست محبت سوی کسی آزی به اکراه آورد دست از بغل، بیرون که سرما سخت سوزان است ˈ گفت : این شعر به همه یادآوری می کند که به قشرهای بیمار و محروم بیش از بیش توجه کنند .

وی کمک به جذامیان و مردم بی بضاعت شهرستان مهاباد را انگیزه اصلی اجرای خود اعلام کرد و گفت: عواید این اجرا به نفع افراد نیازمند اختصاص می یابد.

ناظری با بیان اینکه وی از شش ماه پیش اجرای برنامه به نفع افراد نیازمند را به طور جدی در برنامه های خود قرار داده است، گفت: باید به مردمی که توانایی مالی و جسمی کافی ندارند ، کمک کرد .

این استاد بنام حوزه موسیقی اظهار کرد تاکنون آثاری را برای مردم بی بضاعت استان کردستان ، همچنین بیماران سرطانی خوزستان و دانش آموزان شین آباد اجرا کرده ایم .

وی گفت که اجرای شامگاه گذشته وی با استقبال بسیار مردم روبرو شده و مورد حمایت برخی شخصیت ها همچون نماینده بهداشت جهانی در ایران ، استاد جمشید مشایخی و…قرار گرفته است .

ناظری ادامه داد : مترصد آن هستیم که دراین قدمی که با کمک برخی موسسات همچون کار و اندیشه و کانون نور برداشته ایم بتوانیم راهی را باز کنیم تا رسیدگی بیشتری به بیماران شود .

ناظری با همراهی گروه مولوی در حمایت از جذامیان اجراهای ماندگاری را که مردم با آن ارتباط نوستالژیک برقرار کرده اند به روی صحنه می برد ، موسیقی شورانگیز کردی و اجرای برخی قطعات توسط شهرام ناظری از دیگر بخش های این برنامه است .

نرخ بلیت های این کنسرت ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و علاقه مندان برای خرید بلیت می توانند به سایت ۸۴۲۰۰ مراجعه کنند.