ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی :

۵۸ درصد پروژه‌های مسکن مهر مشکل دارند

شهروندان:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان این که 58 درصد پروژه های مسکن مهر کشور مشکل دارند؛ گفت : 90 درصد از طرح هایی که مشکل دارند، هم اکنون راکد هستند و هیچ فعالیتی در آن ها صورت نمی گیرد.

احمد اصغری مهرآبادیاحمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل آذربایجان غربی افزود: تاکنون از دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کل استان های کشور، یک هزار و ۵۰ واحد به بهره برداری رسیده و ۱۷۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: نمایندگان وزارت نیرو، وزارت نفت و متصدیان بیمه و مالیات در استان ها باید کمک کنند تا مشکل طرح های مسکن مهر در نقاط مختلف کشور مرتفع شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به این که مشکلات زیربنایی، مهمترین مشکلات مسکن مهر در تمام کشور هستند، افزود: این امر در برخی استانها به دلیل مدیریت مناسب و همراهی مدیران نهادها و دستگا های اجرایی حل شده و امیدواریم در آذربایجان غربی نیز این مشکلات را حل کنیم.

اصغری مهرآبادی در خصوص مشکلات خدمات رفاهی، آموزشی، اجتماعی و مشکل مسجد در طرح های مسکن مهر گفت: نزدیک به ۲۸۰ باب مدرسه و تعداد بسیار زیادی مسجد در کشور در کنار طرح های مسکن مهر در دست ساخت است.

وی اضافه کرد: برای تامین این نوع خدمات به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

برچسب‌ها : ,