ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
معاون وزیر راه و شهرسازی:

سهم مسکن در اقتصاد کشور ۳۳ درصد است

شهروندان:
معاون وزیر راه و شهرسازی، سهم مسکن در اقتصاد کشور را 33 درصد عنوان کرد و گفت: این میزان در برخی از مواقع تا 38 درصد هم افزایش داشته است.

سید محمد پژمانˈسیدمحمد پژمان در حاشیه بازدید از شهرک مهرگان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسکن به دلیل اشتغالزایی بالا و سریع و نیز ضرورت آن برای مردم، می تواند بطور جدی یکی از برنامه های جاری دولت باشد.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تغییری در اقتصاد، بر بازار مسکن نیز تاثیرگذار خواهد بود، اظهارکرد: اکنون با ایجاد ثبات در بخش های مختلف اقتصادی، مسکن نیز تحت تاثیر قرار گرفته و امیدواریم نوسانات موجود مسکن نیز به حداقل ممکن کاهش یابد.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن به طرح مسکن اجتماعی اشاره کرد و گفت: این طرح مربوط به دهک های پایین جامعه است که اطلاعات دقیق در خصوص این نوع از دهک ها در اختیار نداریم، اما با شناسایی آنها و تخصیص زمین مورد نیاز می توانیم برنامه هایمان را به اجرا آوریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مولفه مسکن مهر این بوده که زمین را دولت به صورت اجاره ای در اختیار تعاونی ها قرار داده تا متقاضیان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت مبادرت به ساخت واحد خود نمایند.

پژمان در پایان اظهار کرد: بایستی با برداشتن موانع موجود و تامین باقیمانده آورده متقاضیان، عملیات ساخت این واحدها را به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها : , ,