ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
جامعه اسلامی دانشجویان:

روحانی مشکلات شهروندان را درک می‌کند

شهروندان:
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید براینکه رییس جمهوری مشکلات مردم را درک می کند ، گفت: شجاعت حجت الاسلام روحانی برای عذر خواهی از مردم در خصوص نحوه تویع سبد کالا قابل تقدیر است.

روحانیسید سجاد موسوی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رییس جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در گفت و گوی تلویزیونی نشان داد که مشکلات مردم را درک می‌کند.

وی با بیان اینکه مسائل نحوه توزیع سبد کالا ادامه داد: توزیع سبد کالا مردم را با مشکلاتی روبه رو کرد اما باید به این نکته توجه کرد که مسئولین این مسائل را مشاهده کردند و به دنبال رفع آنها هستند.

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: پیش از این مسئولین برای اشتباهات خود بهانه تراشی می کردند اما روحانی شب گذشته این سد را شکست و نشان داد که مسئولین در برابر مردم پاسخگو هستند.

موسوی اظهار امیدواری کرد که این روند در کشور زنده بماند و دیگر مسئولان نیز از رییس جمهوری الگو بگیرند.

رییس جمهوری اسلامی ایران شب گذشته پس از ۱۷۱ روز از به روی کار آمدن دولت یازدهم برای دومین بار گزارشی از عملکرد دولت به مردم ارائه کرد.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در این برنامه تلویزیونی در خصوص برنامه هسته ای ایران، فاز دوم هدفمندی یارانه ها، افزایش قیمت حامل های انرژی، وضعیت تورم در کشور و مسئله توزیع سبد کالا به مردم توضیح داد.