ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

تحویل اوراق سهام عدالت کارگران ساختمانی آغاز شد

شهروندان:
مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان تهران با اشاره به آغاز تحویل اوراق سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی این استان گفت: مشمولان منتظر فراخوان پیامکی تعاونی سهام عدالت باشند و دولت امسال تصمیم نهایی در این مورد را می‌گیرد.

سهام عدالت فارس نوشت:علی حسینی در مورد زمان تحویل اوراق سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان تهران اظهار داشت: این کار از روز شنبه‌ آغاز شده و مشمولان دریافت سهام عدالت به نوبت پس از تکمیل پرونده در روزهای آتی با ارسال پیامک فراخوان می‌شوند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران افزود: در این مرحله ۲۸۰ هزار خانوار که از سال گذشته ثبت‌نام و تکمیل مدارک کرده‌اند، مشمول دریافت سهام عدالت هستند که در مجموع حدود ۹۰۰ هزار نفر خواهند بود.

حسینی با بیان اینکه همکاران ما توضیحات لازم در مورد نحوه استفاده یا نگهداشت اوراق سهام عدالت را به مراجعه‌کنندگان می‌دهند، افزود: دولت در نظر دارد امسال تصمیم نهایی را در مورد خرید و فروش سهام عدالت و ورود آن به بورس را بگیرد که در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که تحویل اوراق سهام عدالت تا اواخر مرداد به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: همه کارگران فصلی و ساختمانی که سال قبل برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند، منتظر فراخوان تعاونی‌های مذکور از طریق پیامک باشند و قبل از دریافت پیامک به این مراکز مراجعه نکنند.