ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری:

مشکلات مسکن اقشار کم‌درآمد برطرف می‌شود

شهروندان:
مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همکاری مشترک بین انجمن خیرین مسکن سازان و وزارت راه و شهرسازی می‌تواند بخشی از مشکلات مسکن اقشار کم درآمد به خصوص در بافت‌های فرسوده را بر طرف کند.

محمد سعید ایزدیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، محمد سعید ایزدی با بیان این که نیت اصلی خیرین مسکن‌سازان کشور برطرف کردن فقر شهری است، گفت: عمده ساکنان در محله‌های هدف بهسازی و نوسازی شهری گروه‌هایی هستند که برای تامین مسکن خود نیازمند کمک هستند، همکاری متقابل خیرین مسکن‌ساز و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران می‌تواند به بخشی از برنامه های تامین مسکن برای این قشر جامعه، جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید در بهسازی و نوسازی محدوده ها و محله های هدف شهری به آن توجه کرد، افزایش کیفیت ساخت است و به همین جهت در راستای ارتقای کیفیت ساخت و سازها باید نظام مهندسی نیز با ابزارهای نظارتی خود در این عرصه وارد شود.

منوچهر سلگی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن سازان کشور با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر همکاری انجمن خیریه مسکن سازان با وزارت راه و شهرسازی گفت: انجمن خیرین مسکن سازان در همه استان ها کشور شکل گرفته است و تعداد ۳۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد که از این تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان این که تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر از خیرین مسکن سازان و اعضای هیات مدیره ان در همه استان های کشور فعال هستند، یادآور شد: با همکاری این انجمن تاکنون تعداد زیادی از خانواده های کم درآمد صاحب خانه شده اند.