ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
مدیر کل وزارت ورزش و جوانان خبر داد

رشد صددرصدی تعداد سمن‌های جوانان در سال ۹۴

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: رشد صد درصدی تعداد سمن‌های حوزه جوانان جزو برنامه‌های ما در سال آینده ست.

 

رضا حجتی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: قصد داریم به منظور توانمندسازی سمن‌های جوانان به آنان آموزش‌های عمومی و تخصصی بدهیم و از طرح‌های آن‌ها حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: در صورت تامین اعتبارات دوسالانه مسابقه سمن‌های جوانان را سال آینده در قالب جشنواره ملی اتفاق برگزار می کنیم و لازم است که ابتدا سمن‌ها براساس آیین‌نامه‌ها و شیوه‌ نامه‌ها در استان‌ها رتبه‌بندی شوند و سپس در سطح ملی برگزیدگان معرفی می‌شوند. البته اگر اعتبارات تامین شود مرحله استانی نیمه اول سال ۹۴ و مرحله ملی نیمه دوم سال آینده برگزار می‌شود.

حجتی یکی دیگر از برنامه‌های سال آینده را هدفمندسازی فعالیت‌های سمن‌های جوانان دانست و افزود: قصد داریم فعالیت‌های سمن‌ها را به حوزه‌های مورد نیاز جوانان مانند اشتغال، مسکن، ازدواج و اندیشه‌ورزی جوانان سوق دهیم که این کار را با توسعه فعالیت‌های شبکه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد انجام می‌دهیم؛ البته در دولت دهم چنین اقدامی با عنوان دبیرخانه شبکه‌های ملی انجام می‌شد و با کمی تغییر این کار را محقق می‌کنیم.

 

  بدون برچسب