ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

زیبنده نیست از عهده آسیب‌های اجتماعی برنیاییم

فرماندار تهران با تاکید برلزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که فتح عظیم خرمشهر را در تاریخ خود داشته باشد اما از عهده ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برنیاید.

 

عیسی فرهادی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در تهران اگر درمان نشود، باعث مشوش شدن چهره بیرونی نظام می‌شود. باید با همکاری و هم‌افزایی بین مسئولان و مردم، نسبت به کنترل آسیب‌های اجتماعی گام‌های جدی برداریم.

 

او تاکید کرد: کشوری که در تاریخ خود با انجام عملیات بیت‌المقدس، فتح بزرگ خرمشهر را در کارنامه دارد، زیبنده نیست که نتواند از عهده آسیب‌های اجتماعی برآید.

 

فرهادی با بیان اینکه رویکرد شهرداری تهران به مسائل اجتماعی رویکرد بسیار مناسبی است و اقدامات جدی نیز در این زمینه انجام داده است، افزود: قرارگاه آسیب‌های اجتماعی که طرح آن نیز توسط شهرداری تهران ارائه شده است، می‌تواند با ایجاد همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف زمینه‌ساز مقابله اصولی با آسیب‌های اجتماعی شود.

 

او تاکید کرد: اگر اهداف قرارگاه آسیب‌های اجتماعی به نتیجه قطعی برسد و هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها ایجاد شود، شاهد بازخورد بسیار مناسبی در جامعه خواهیم بود.

منبع: ایسنا