ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

آغاز برنامه‌های ۹ گانه اوقات فراغت

سرپرست طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: اجرای برنامه‌های 9 گانه اوقات فراغت در کشور آغاز شده است و تا پایان سال جاری ادامه می‌یابد.

داوود نوری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از جمله برنامه‌های ۹ گانه اوقات فراغت می‌توان به کتابخوانی، مطالعه و پژوهش(با توجه به شرایط منطقه‌ای و شهرستانی)، برنامه‌های ورزشی، فرهنگی- هنری با تاکید بر آگاهی‌های دینی، اردوهای جهادی، زیارتی، سیاحتی، علمی و گردشگری اشاره کرد.

 

وی در ادامه گفت: برنامه‌های مهارتی-آموزشی، فنی-حرفه‌ای، مهارتهای زندگی، فراغت در محیط مجازی رسانه، گفت و گوی جوانان، شناسایی، معرفی و تقدیر از اختراعات و ابتکارات جوانان نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: با هم‌افزایی از ظرفیت دستگاه‌ها برای اجرای این برنامه‌ها بهره می‌بریم . به عنوان نمونه آموزش فنی- حرفه‌ای جزو ماموریت‌های ذاتی سازمان فنی-حرفه‌ای است البته برخی از برنامه‌ها مانند برگزاری اردوهای هویتی را خودمان برگزار می‌کنیم.

 

نوری در پایان درباره پورتال اوقات فراغت جوانان گفت:‌ فاز کارشناسی این پورتال به پایان رسیده و منتظر اعلام نظر بخش فنی درباره زمان راه‌اندازی پورتال هستیم و قرار است طی چند فاز این کار انجام شود.