ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

حلقه انسانی « نه به اعتیاد» در شیراز

مردم شیراز با تشکیل حلقه انسانی به اعتیاد «نه» گفتند. صبح دیروز در آیین « نه به اعتیاد»، مردم شیراز با هدف اجتماعی شدن امر مبارزه با پدیده اعتیاد و حساس سازی اذهان عمومی نسبت به این موضوع حلقه انسانی تشکیل دادند تا زمینه بیشتری برای مشارکت مردم در مقابله با پدیده اعتیاد فراهم شود.

روزنامه شهروند نوشت؛ در این مراسم که به ابتکار شورای هماهنگی موادمخدر فارس برگزار شد، سازمان‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دوشادوش مردم با تشکیل یک حلقه انسانی به اعتیاد نه گفتند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز گزارش داد، دفتر پیشگیری و درمان سوءمصرف مواد مخدر، اداره درمان اعتیاد و گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه، تعدادی از کلینیک‌های مبارزه با مواد‌مخدر، ازجمله شرکت‌کنندگان در این برنامه بودند که همراه با مردم، حلقه انسانی نه به اعتیاد را تشکیل داده و مورد استقبال عمومی مردم قرار گرفت.

پیش از این محمدرضا ابراهیمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفته بود که مردم شیراز برای نخستین‌بار با تشکیل حلقه انسانی به مصرف مواد مخدر و پیامدهای آن نه خواهند گفت.

او با بیان این‌که تشکیل حلقه‌ انسانی نمادی از انزجار مردم در برابر معضل مواد مخدر است، اظهار کرد: امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و همراهی مردم شیراز بتوانیم نسبت به کاهش آسیب‌های ناشی از این پدیده شوم گامی مثبت برداریم.