ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

نشان پروانه و همیار محیط زیست به آندرانیک تیموریان اهدا شد

شهروندان:
نشان پروانه طی مراسمی به آندرانیک تیموریان بازیکن تیم فوتبال استقلال از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اهدا شد.

آندرانیک تیموریانبه گزارش مهر در پی حرکت زیست محیطی آندرانیک تیموریان بازیکن محبوب باشگاه استقلال در رقابت‌های فوتبال با تیم باشگاهی تایلند در خصوص نجات یک پروانه از مستطیل سبز با حضور نماینده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نشان پروانه و لوح تقدیر به وی اهداء شد.

محمدهادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران که به عنوان نماینده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست این نشان را به آندرانیک تیموریان اهداء‌ کرد، ضمن تقدیر از حرکت زیست محیطی وی، گفت: قطعا حرکات زیست محیطی ورزشکاران و هنرمندان می‌تواند در اشاعه فرهنگ زیست محیطی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به این که امسال نشان ویژه پروانه به آندرانیک تیموریان اهداء شد، تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سال آینده این نشان ویژه به ورزشکاران حامی محیط زیست اهداء خواهد شد.

تیموریان نیز در حاشیه این مراسم با تشریح اتفاق رخ داده در بازی با تیم باشگاه تایلند، گفت: وقتی مشاهده کردم که پروانه‌ای در وسط چمن‌ها گرفتار شده آن را از زمین برداشتم و به خارج از زمین بازی منتقل کردم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا همه فوتبالیست‌ها می‌توانند با اقدامات زیست محیطی خود این فرهنگ را در جامعه توسعه دهند.

همچنین مدیر کل محیط زیست استان تهران مجوز استفاده رایگان به مدت یک سال از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست و نشان همیار محیط زیست را به عنوان اولین ورزشکار به آندرانیک تیموریان در این مراسم اهداء کرد.

برچسب‌ها : ,