ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

عذرخواهی سردبیر روزنامه آسمان از شهروندان

شهروندان:
سردبیر روزنامه توقیف شده آسمان با عذرخواهی از مردم به دلیل درج مطلبی در باره قصاص عنوان کرد : اشتباه فنی در آخرین لحظات چاپ روزنامه باعث چنین اتفاقی شد و اگرنه قرار بود این بخش از گزارش حذف شود.

محمد قوچانی

محمد قوچانی عصر پنح شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه رسانه ایرنا اظهار کرد: دست اندرکاران روزنامه آسمان و خبرنگاران آن خود را مقید به رعایت مبانی مبین اسلام و پای بند به آن می دانند و قطعا در چاپ این مطلب هیچ عمدی صورت نگرفته و سهوا رخ داده است.

قوچانی این توضیح را نیز داد که عباس بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه امروز به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شده و موضوع توقیف روزنامه به طور رسمی به وی ابلاغ شده است.

وی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده قطعا امکان انتشار روزنامه آسمان در روز شنبه مهیا نخواهد شد.

روزنامه آسمان در چهارمین شماره خود (سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ) با انتشار مطلبی نوشته بود که حکم قصاص غیر انسانی است. دراین گزارش استادان و دانشجویان دهه ۶۰ یادی از همان ایام کرده و خاطرات خود را درباره آن سال ها بیان کرده بودند.

به گزارش ایرنا ، همچنین سید علاءالدین ظهوریان ، دبیرهیات نظارت بر مطبوعات در گفت وگویی اعلام کرد که پرونده روزنامه آسمان دوشنبه هفته آینده در هیات نظارت بر مطبوعات مطرح و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

روزنامه آسمان که پیشتر در قالب هفته نامه منتشر می شد از شنبه ۲۶ بهمن ماه در قالب روزنامه منتشر شد .