ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

مأموریت شرکت صنایع آموزشی برای تولید بخاری‌های استاندارد مدارس

شهروندان:
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید استاندارد سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در مدارس جدی گرفته شود و در این راستا و به منظور تولید بخاری های استاندارد، مأموریت هایی به شرکت صنایع آموزشی داده شده است.

بخاری نفتیبه گزارش فارس، علی اصغر فانی در گردهمایی مدیران کل ستادی و اجرایی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به توسعه مشارکت های مردمی به عنوان یکی از چهار سیاست کلی خود بر رعایت اصل انعطاف در جذب مشارکت ها تأکید کرد و افزود: محدودیت منابع ایجاب می کند تا بستر مناسب برای گسترش مشارکت های مردمی را بیشتر کنیم و برای تحقق این مهم نیازمند سیاست انعطاف هستیم و یکی از تکالیف سازمان نوسازی باید انعطاف در این زمینه باشد.

وی با تقدیر از تلاش خیرین مدرسه ساز بیان کرد: امسال باید جشنواره خیرین مدرسه ساز با شکوه بیشتر برگزار شود و از توان و ظرفیت خیرین مدرسه ساز در تکمیل ۶ هزار پروژه نیمه تمام به نحو مطلوب استفاده شود.

فانی با اشاره به وقوع برخی حوادث ناشی از وسایل گرمایشی در سال های گذشته گفت: به یاری خدا و مدیریت خوب مدیران و معلمان مدارس و رعایت توصیه های صورت گرفته امسال شاهد این گونه حوادث نبودیم اما باید استاندارد سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در مدارس جدی گرفته شود و در این راستا و به منظور تولید بخاری های استاندارد، مأموریت هایی به شرکت صنایع آموزشی داده شده است.

وی، به برخی حوادث طبیعی مانند زلزله اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه مدارس نوسازی و مقاوم سازی شده توسط سازمان نوسازی در هنگام بروز بلایای طبیعی آسیب نمی بینند یا کمترین آسیب را می بینند و تبدیل به پایگاه های نجات و امداد می شوند، نشان دهنده این است که سازمان نوسازی وظیفه نظارتی خود را از جهت فنی به خوبی انجام می دهد.