ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

ربیعی: رفع مشکلات اقتصادی و درمانی مهمترین اولویت دولت است

شهروندان:
وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع مشکلات اقتصادی و درمانی کارگران مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید است.

ˈعلی ربیعیˈعلی ربیعیˈ روز جمعه در حاشیه تجدید میثاق نمایندگان جامعه کارگری با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم به کار می گیرد.

وی اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد به طور جدی اعتبار بخشیدن به دفترچه های تامین اجتماعی را در دستور کاری خود قرار دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قدرت ملی و حیات هر جامعه به میزان تولید آن کشور بستگی دارد.

ربیعی افزود: باید طوری عمل کنیم که زمینه کار بیشتر در جامعه فراهم و کارگران با عزت و آرامش کار کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی زندگی و فعالیت های خود در تمام عرصه ها را مدیون اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی می دانند.

وی باتاکید بر فراهم سازی زمینه های افزایش کار در جامعه اظهار داشت: باید طوری عمل کنیم که زمینه کار بیشتر در جامعه فراهم و کارگران با نشاط، عزت، آرامش و اقتدار به کار بپردازند.

ربیعی خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخی دوران رشد اقتصادی در کشور منفی شده و الحمدلله در دولت تدبیر و امید این مباحث رفع و در سال جاری رشد اقتصادی در کشور مثبت شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اگر کارگران امروز منزلت و عظمت دارند از برکت وجود امام خمینی (ره ) است.

ربیعی خاطر نشان کرد: هر ایرانی باید با آرامش و امنیت زندگی کند و هیچ ایرانی نباید در زندگی رنج و دردی داشته باشد، زیرا شاد زیستن حق ایرانیان است.

وی اظهار داشت: ما مشکلات زیادی در تامین اجتماعی داشتیم و امروز تمام تلاشمان بهبود وضعیت تامین اجتماعی است.

به گفته ربیعی، دولت با تمام توان برای مبارزه با فقر و رفع مشکلات کارگران تلاش می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش قراردادهای سفید امضا را خلاف قانون دانست و افزود: با کارفرمایانی که این قراردادها را با کارگران امضا کنند برخورد می شود.