ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
معاون وزیر راه و شهرسازی:

دولت با تمام امکانات تعهدات خود را در زمینه ساخت مسکن مهر انجام می‌دهد

شهروندان:
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت تدبیر امید با تمام امکانات تعهدات خود را در زمینه ساخت مسکن مهر انجام می‌دهد، گفت: مسوولان و دستگاههای اجرایی باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که تورم و گرانی تاثیری براجرای مسکن مهر نداشته باشد.

محسن نریمانبه گزارش ایرنا، ˈمحسن نریمانˈ در نشست شورای مسکن استان البرز در کرج افزود: یکی ازدلایلی که مردم به مسکن مهر اقبال نشان می دهند اختصاص وامهای بابهره کم است.

وی یادآور شد: از دو میلیون واحد مسکن مهر در دست ساخت کشور ۴۰۰ هزار واحد آنها مربوط به شهرهای جدید است.

به گفته وی ، ۶۰ درصد واحدهای مسکن مهر در دست ساخت کشور مربوط به استانهای البرز و تهران است.

معاون وزارت راه وشهرسازی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهرگفت: این افزایش موجب تسریع در اجرای پروژه های مسکن مهر شده است.

وی اظهار کرد: متولی مسکن مهر فقط وزارت راه و شهرسازی نیست،بلکه سایر وزارتخانه ها از جمله وزارت نیرو و آموزش و پرورش و شرکت ملی گاز ایران باید به تعهدات خود درزمینه تامین نیازهای زیربنایی مسکن مهرعمل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: براساس قانون باید امکانات رفاهی و تفریحی برای ساکنان مسکن مهر فراهم شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: اکنون بازار ثانویه مسکن مهر درکشور فعال شده و فروش اقساطی آن آزاد شده است .

وی ادامه داد: بازار ثانویه مسکن مهر در کشور رونق پیدا خواهد کرد و در شهرهای پرند ، پردیس و اندیشه استان تهران برنامه های مناسبی در حال انجام است .

نریمان بیان کرد: برای تامین نیازهای زیربنایی مسکن مهر در شهرهای جدید، روش های مناسبی اتخاذ شده تا مردم دچار مشکل نشوند.

برچسب‌ها : ,