ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

رفع مشکلات بهداشتی حاشیه کلانشهرها اولویت شورای راهبردی شهر تهران

شهروندان:
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گفت: یکی از اهداف شورای راهبردی شهر تهران رفع مشکلات و معضلات بهداشتی حاشیه کلانشهر تهران است.

وزارت بهداشتبه گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، «علی اصغر پیوندی» افزود: فقط ۲۵ درصد مشکلات و معضلات جامعه تهران بزرگ به وزارت بهداشت مربوط می شود و ۷۵ درصد دیگر این مسایل به سازمان های دیگر مربوط است که با یک برنامه منسجم و هماهنگ و با همکاری بین بخشی و فرابخشی دیگر سازمان ها می توان در رفع این مشکلات اقدام کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مشکلات و معضلات در کلانشهر تهران بیشتر از استان ها و سایر شهرها است، بنابراین به همکاری های فرابخشی و بین بخشی گسترده ای نیازمند است.

این عضو شورای راهبردی سلامت شهر تهران افزود: شورای راهبردی سلامت تهران نیازمند همکاری دانشگاه ها و شهرداری تهران است تا بتواند معضلات این شهر را به حداقل برساند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با عضویت افراد تاثیرگذار در شورای راهبردی سلامت شهر تهران، شرایط مناسبی فراهم شده است، ابراز امیدواری کرد بتوان فعال تر از دوره های قبل عمل کرد و نتایج اقدامات این شورا، رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

رییس و اعضای شورای راهبردی سلامت شهر تهران چندی پیش توسط وزیر بهداشت منصوب شدند و نخستین جلسه این شورا با حضور اعضای جدید روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها : , , ,