ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
استاندار اصفهان:

رفاه عمومی از اهداف مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌هاست

شهروندان:
استاندار اصفهان با مهم خواندن نقش ائمه جمعه و جماعات در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها گفت: اصلاح بخشی از اقتصاد کشور و افزایش رفاه عمومی از طریق گسترش بیمه ها و حل معضل بیکاری، از اهداف این مرحله است.

رسول زرگرپوربه گزارش ایرنا، «رسول زرگرپور » در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان افزود: بر اساس تبصره دو قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کشور، دولت موظف است فاز دوم هدفمندی یارانه ها را در سال آینده اجرا کند.

استاندار اصفهان افزود: گرچه در قانون بودجه ۱۳۹۲ نیز ظرفیت قانونی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده بود ولی دولت تصمیم گرفت در سال آینده با دقت و تدبیر بیشتر آن را اجرا کند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری و مراجع دینی برای اجرای کامل و صحیح هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: همه مسوولین بر اجرای کامل آن در مراحل مختلف اصرار دارند.

زرگرپور با بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها شش هدف کلی را دنبال می کند، افزود: گسترش چتر حمایت دولت در امور بیمه ها، اصلاح الگوی مصرف، توسعه حمل و نقل و کارآمد کردن بنگاه های اقتصادی از جمله اهداف مرحله دوم هدفمندی یارانه است.

استاندار اصفهان از ائمه جمعه خواست تا مردم را در باره اهداف و فواید مرحله دوم هدفمندی یارانه ها توجیه و از این طرح حمایت کنند.

وی خطاب به ائمه جمعه استان اصفهان افزود: مسوولین تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر مرحله دوم این طرح به کار می بندند و از شما نیز انتظار حمایت دارند.

زرگرپور با اشاره به اینکه به منظور هماهنگی در اجرای دقیق و مطلوب مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هفت کمیته تشکیل شده است، بر ضرورت نظارت، هماهنگی، تشکیل کمیته های ذیربط و آسیب شناسی طرح مذکور تاکید کرد.

وی افزود: کمیته های تنظیم بازار، حمل و نقل و سوخت، تبلیغات و اطلاع رسانی، کشاورزی، صنعت و امنیتی و انتظامی از جمله این کمیته هاست.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، در این گردهمایی با حضور دیگر مسوولین اجرایی استان در باره مسائل مختلف از جمله کمبود آب و لزوم صرفه جویی در این ماده حیاتی، بحث و تبادل نظر شد.