ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

حمایت عادل فردوسی پور از کمپین آزادی سربازان ربوده شده ایرانی

شهروندان:
عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه ورزشی نود علاوه بر فعالیت های ورزشی خود دست به اقدامات انسان دوستانه در برنامه خودش هم می زند.

فردوسی‌پوروی در برنامه این هفته خود با اشاره به گذشت یک ماه از ربوده شدن پنج سرباز ایرانی توسط جیش العدل از کمپینی برای آزادی این سربازها و جمع آوری یک میلیون امضا برای رسیدگی سازمان ملل به وضعیت آنها خبر داد.

عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه نود این هفته از مردم خواست با مراجعه به سایت موزه صلح ایران که برای آزادی مرزبانان ایرانی امضا جمع می کند به این کمپین بپیوندند.

این اتفاق در حالی افتاد که پرویز پرستویی، هنرمند سینما و تلویزیون هم روی خط آمد تا در این زمینه صحبت کند: «مردم ما همیشه ثابت کرده اند در عرصه های مختلف حضور دارند: اما آنچه مسلم است، پنج سرباز ایرانی بی گناه هستند. علت اینکه من در برنامه شما مهمان شده ام به دلیل گره خوردن ورزشکاران و هنرمندان است.

در حال حاضر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی حمایت خودشان را اعلام کرده اند. هنرمندان هم بیانیه یی را در این زمینه صادر کرده اند. رایزنی های مختلفی هم با نماینده سازمان ملل در ایران انجام شده است. اگر یک میلیون تن حمایت کنند، سازمان ملل وارد عمل خواهد شد تا موضوع را بررسی کند ».

پرستویی ادامه داد: «من از ملت ایران می خواهم با مراجعه به این سایت حمایت خودشان از پنج سرباز ایرانی را اعلام کنند. تا کنار خانواده هایشان باشند. »