ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

پوشش ۲۸ قلم داروی ناباروری/ پرداخت ۷۰ تا ۹۰ درصد هزینه‌ها توسط سازمان‌های بیمه‌گر

شهروندان:
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پوشش 28 قلم داروی ناباروری خبر داد و گفت: 70 تا 90 درصد از هزینه‌های این داروها توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

فارس نوشداروت: انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام افراد متقاضی در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی اظهار داشت: بالغ بر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار طرح بیمه سلامت همگانی، پیش‌بینی می‌شد حدود ۶ میلیون نفر در این سامانه ثبت‌نام کنند که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع در آینده نزدیک ۶ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می‌گیرند.

محسنی‌بند‌پی در خصوص چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی گفت: این کار به صورت منظم و مستمر از سوی استان‌ها و از طریق دفاتر پیشخوان در حال انجام است، در برخی از استان‌ها فرآیند چاپ و صدور به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پیش‌بینی می‌شود در استان تهران نیز فرآیند چاپ و توزیع دفاتر تا ۱۵ تیر به اتمام برسد.

وی در ادامه در خصوص پوشش ۲۸ قلم داروی ناباروری گفت: از این تعداد ۱۰ قلم از گذشته و ۱۸ قلم از دو هفته قبل تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

بندپی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر ۷۰ تا ۹۰ درصد از هزینه‌ داروهای ناباروری را پرداخت می‌کنند.

برچسب‌ها : ,