ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
یک مقام مسئول:

شهروندان در طرح سبد کالایی هیچ اطلاعاتی در پایگاه‌های اینترنتی درج نکنند

شهروندان:
مدیر اجرایی طرح سبد کالایی گفت: مردم، هیچ اطلاعاتی از خانوار خود را برای ثبت نام در سایت یا پایگاه اینترنتی نباید درج کنند و مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند زیرا آنها در پی بدست آوردن اطلاعات شخصی افراد و سوء استفاده از آن هستند.

سبد کالابراساس این گزارش، بهمن حاج علی با تاکید بر اینکه طبق اعلام قبلی نیمه اول بهمن ماه زمان توزیع سبد کالایی دولت پیش بینی شده، افزود: طبق وعده قبلی و در زمان مقرر، سبد کالا به جامعه هدف داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون در بخش تامین کالاها، صد درصد اقدامات صورت گرفته و در بخش توزیع نیز طبق برنامه به پیش رفته و به محض ورود کامل کالاها در شبکه توزیع سراسر کشور، عرضه بسته کالایی آغاز خواهد شد.

حاج علی از تعیین حدود ۱۰ هزار نقطه توزیعی در کل کشور خبرداد و گفت: طبق مصوبه دولت به هر تعداد خانواری که به ما معرفی شوند، سبد کالایی اختصاص خواهد یافت و هیچ محدودیتی در این جهت از نظر تعداد خانوارها وجود ندارد.

به گفته وی، اکنون اطلاعات کامل خانوارها دریافت و در مرحله پایش اطلاعات قرار داریم.

حاج علی خاطرنشان ساخت: هرگونه اطلاع رسانی در زمینه زمان و نحوه دریافت سبد کالایی فقط از طریق اطلاع رسانی دستگاههای رسمی ذیربط صورت می گیرد، زیرا در این شرایط بازار گمانه زنی ها و شایعات داغ است.

براساس گزارش شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی بار دیگر یادآور شد: دریافت سبد کالایی کاملا رایگان خواهد بود و در هیچیک از مراحل دریافت نباید وجه نقدی پرداخت شود.

حاج علی گفت: اطلاعات مورد نیاز برای عرضه سبد کالایی به خانوارها از سوی سازمان هدفمندی در اختیار قرار گرفته است.