ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
تهیه کننده بیگانه:

اتهام سرمایه‌گذاری بابک زنجانی را قانونی پیگیری می‌کنیم

شهروندان:
تهیه کننده فیلم سینمایی بیگانه گفت که وی اتهام سرمایه گذاری بابک زنجانی در فیلم بیگانه را که توسط برخی سایت ها مطرح شده در مراجع قانونی پیگیری می کند.

بابک زنجانیبه گزارش ایرنا، سعید ملکان در نشست خبری فیلم سینمایی بیگانه که ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب در نخستین روز از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، افزود: مطرح کردن موضوع حمایت مالی بابک زنجانی از فیلم بیگانه شبیه به شوخی بود.

وی یادآور شد: این موضوع از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است و قطعا پول زنجانی به ساخت چنین فیلم هایی نمی رسد.

تهیه کننده فیلم سینمایی بیگانه ادامه داد: در این پروژه چنین انسان هایی سرمایه گذاری نکردند و در پاسخ به افرادی که چنین اتهاماتی را مطرح می کنند باید بگویم که خدا همه بیماران را شفا دهد.

ملکان در ادامه درباره تهیه فیلم بیگانه گفت: قطعا همه برای تولید فیلم خوب تلاش می کنند و به دنبال ساخت فیلم بد یا متوسط نیستند.

شخصیت های بیگانه ناامید نیستند

بهرام توکلی کارگردان این اثر سینمایی نیز در ادامه گفت: فیلم بیگانه برداشتی آزاد از نمایشنامه اتوبوسی بنام هوس است و این نمایشنامه پیش از ساخت فیلم اینجا بدون من براساس اثر باغ وحش شیشه ای تنسی ویلیامز مدنظرم بود.

وی افزود: شخصیت های فیلم بیگانه ناامید نیستند و درگیری های جدی روحی دارند ، هر شخصی که مسائل اطرافش را نمی پذیرد را نباید ناامید بنامیم.

کارگردان فیلم سینمایی بیگانه ادامه داد: شخصیت های فیلم های سینمایی را نمی توان خیلی بسته بندی کرد و همواره تلاش کردم این شخصیت ها تکلیفشان روشن نباشد و آنان را در فیلم کنار نگذارم.

امیر جعفری نیز درباره حضور خود در این اثر سینمایی گفت: هدایت بازی من بر عهده توکلی بود و فقط نقش را اجرا کردم.

وی درباره این پرسش که تحلیل شما از شخصیتی که در فیلم بیگانه بازی کردید چیست ؟ گفت : به تحلیل شخصیت اعتقادی ندارم.

ریتم ابتدای فیلم کمی کند

مهدی سعدی تدوینگر این اثر سینمایی نیز گفت: ریتم ابتدایی فیلم کمی کند است ، در این بخش از فیلم بیگانه فضای درونی معرفی می شود و هرچه جلوتر می رویم ریتم فیلم تندتر می شود.

فیلم سینمایی بیگانه به کارگردانی بهرام توکلی در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر روز شنبه در نخستین روز از این رویداد سینمایی به نمایش رسید. این جشنواره تا ۲۲ بهمن ماه برپاست.