ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه:

اقدام رییس جمهوری در عذرخواهی از شهروندان شجاعانه بود

شهروندان:
دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی اقدام رییس جمهوری در عذرخواهی از مردم بخاطر مشکلات پیش آمده در توزیع سبد کالا را شجاعانه دانست و گفت: منتقدان دولت می خواهند با بزرگ جلوه دادن مشکلات کوچک به سیاه نمایی بپردازند.

رحمان مخاطب«رحمان مخاطب» در گفت و گو با ایرنا با اشاره به گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری با مردم، توضیحات ارایه شده از سوی حجت الاسلام روحانی را ناشی از مسوولیت پذیری رییس جمهوری دانست و گفت: عده ای همیشه تلاش می کنند تا با بی انصافی دولت را نقد کنند و با بزرگ کردن مشکلات کوچک، دولت را زیر سوال ببرند در حالی که با چنین اقداماتی خود زیر سوال می روند.

وی اظهار داشت: باید از رییس جمهوری که شجاعانه به خاطر کم کاری ها و سهل انگاری های دیگران خود را در مقابل ملت پاسخگو می داند و از این بابت از مردم عذرخواهی می کند، قدردانی کرد.

مخاطب افزود: مشکلات پیش آمده برای توزیع سبد کالا ارتباطی به رییس جمهور نداشت و دستگاه های ذی ربط باید پیش بینی های لازم را برای جلوگیری از بروز این مشکلات می کردند تا رییس جمهور مجبور نباشد مسوولیت کم کاری آنها را به عهده بگیرد.

دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با بیان این که عذرخواهی رییس جمهوری از مردم در دوره های گذشته دیده نشده است، گفت: مردم به رییس جمهور منتخب خود اعتماد دارند و رییس جمهوری نیز پاسخ این اعتماد را می دهد.

مخاطب خاطر نشان کرد که دست اندرکاران امر توزیع سبد کالا و امور اجرایی باید از این پس بیشتر مراقب باشند و با تدبیر بیشتر و همکاری بهتر کارها را پیش ببرند تا بخاطر کم کاری آنها از رییس جمهوری هزینه نشود.

وی با یادآوری این که برخی منتقدان از کوچکترین اشکال برای سیاهنمایی علیه دولت استفاده می کنند، اظهار داشت: این گروه با نقدهای غیرمنصفانه سعی دارند تا اقدامات و دستاوردهای دولت را در همین مدت کوتاه کمرنگ جلوه دهنده اما مردم هوشیار هستند و فریب این فضاسازی ها را نمی خورند.

برچسب‌ها : , ,