ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

رشد اقتصادی، رفع رکود و کاهش تورم از مهمترین رویکردهای بودجه ۹۳ است

شهروندان:
نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد ثبات و رشد اقتصادی، رفع رکود و کاهش تورم از مهمترین رویکردهای بودجه سال 93 است.

ˈغلامرضا کاتبˈغلامرضا کاتبˈ در نشست شورای ادارای استان سمنان، اولین ماموریت بودجه سال آینده را رسیدن به شاخص های کلان اقتصادی دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف کلان این بودجه است.

وی رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری به هفت درصد را از شاخص های کلان برنامه دانست و گفت: دولت و مجلس در تعامل با هم، رسیدن به این اهداف را در بودجه سال ۹۳ دیده اند و برای تحقق آن، سرمایه گذاری در کشور باید توسعه یابد.

کاتب بر ضرورت شناخت مدیران از ابزارهای قانون بودجه تاکید کرد و با بیان اینکه برخی تلاش می کنند قانون بودجه را برای ایجاد مانع تفسیر کنند، افزود: از ابزار قانون بایستی برای خدمت در جامعه و توسعه سرمایه گذاری استفاده کنیم نه ایجاد محدودیت.

وی با بیان اینکه ایجاد آرامش روانی در جامعه موجب رشد سرمایه گذاری شده است، گفت: دولت برای رسیدن به این امر، کار شاقی نکرده است بلکه آرامش روانی در جامعه ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم اعتماد در جامعه و کشور ایجاد شود و به مردم بها بدهیم و کارها را به مردم واگذار کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برنامه ریزی کند چگونه کارها به مردم واگذار شود و مشارکت بخش خصوصی و تعاونی را در فعالیت ها توسعه دهیم.

وی گفت: قانون بودجه سال ۹۳ ابهامی ندارد و موارد موردنیاز به ریز در آن دیده شده است و امروز باید ثبات در تصمیم گیری ها ایجاد شود تا به ثبات اقتصادی و رشد سرمایه گذاری و اهداف تعیین شده برسیم.

برچسب‌ها : ,