ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی: تامین رفاه شهروندان سیاست دولت یازدهم است

شهروندان:
وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: یکی از رویکردهای محوری دولت تدبیر و امید، کار و تلاش موثر و سازنده در عرصه سازندگی و عمران کشور با هدف تامین آرامش، رفاه و آسایش مردم است.

علی ربیعیبه گزارش ایرنا، ˈعلی ربیعیˈ همزمان با سفر استانی دولت یازدهم به لرستان ، در جمع مردم شهرستان دورود، افزود: این سیاست محوری دولت یازدهم، منجر به کاهش چشمگیر و قابل توجه تورم کشور شده است.

وی اظهار کرد: کاهش نرخ تورم در کشور نقش مهم و موثری در رشد و توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم دارد.

ربیعی گفت: مشکلات اقتصادی موجود کشور که به دلیل اجرای سیاست های اشتباه در گذشته ایجاد شده، مردم را دچار مشکل کرده که دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات و خدمت رسانی بهینه به مردم بکار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به معضل بیکاری لرستان اشاره کرد و افزود:از مشکلات و دغدغه های اصلی مردم و مسوولان لرستان، نرخ بالای بیکاری است که همین امر موجب بروز مشکلات و کمبودهای بسیاری دراین استان شده است.

وی گفت:دولت برنامه ریزی جامع ،علمی و کارشناسی هدفمند و موثری را برای رفع مشکل بیکاری به ویژه در استان هایی همچون لرستان دارد.

ربیعی با اشاره به ظرفیت های گسترده لرستان در حوزه گردشگری، افزود: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به عنوان یک عامل موثر می تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی لرستان و ایجاد فرصت های شغلی مولد برای رفع معضل بیکاری در این استان شود.

به گفته وی، شهرستان دورود نیز از ظرفیت ها و جاذبه های بی نظیری در بخش گردشگری برخوردار است که از آن جمله می توان به دریاچه گهر اشاره کرد.

وی در ادامه به اقدامات موثر دولت در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: بهبود وضعیت خدمات بیمه ای با هدف حمایت جامع و موثر از اقشار مختلف مردم در بخش بهداشت و درمان، به عنوان یکی از سیاست های دولت برای خدمت رسانی بهینه به مردم درکشور انجام شده است.

ربیعی، همچنین در خصوص احیای ظرفیت های تولیدی و اقتصادی شهرستان دورود نیز گفت: دراین زمینه دولت قصد دارد زمینه رفع مشکل مجتمع غذایی گهر را با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی حل و فصل کند.

رییس جمهوری و هیات دولت چهارشنبه و پنجشنبه در پنجمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به لرستان، میهمان مردم این استان است.