ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

کمبود آب شرب از مهمترین مشکلات بویراحمد

شهروندان:
معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: راه روستایی و آب شرب مهمترین مشکلات شهرستان بویراحمد هستند.

آبشاهرخ کناری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حومه شهر یاسوج، مرکز شهرستان بویراحمد مردم با مشکل تامین آب شرب مواجهند و در بخشهای لوداب و مارگون نیز مشکل راه روستایی وجود دارد.

وی اظهار کرد: روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر از افراد بیکار و جویای کار به فرمانداری مراجعه می‌کنند که در صورت فعال و راه اندازی تعداد زیادی از واحدهای صنعتی شهرستان می‌توان افراد بیکار زیادی را مشغول به کار کرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص نبود سینما در شهر یاسوج تصریح کرد: متأسفانه آمار بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بالاست. حداقل باید با ایجاد مراکز فرهنگی و تفریحی جوانان را به این مراکز سوق دهیم. پارک‌ها و مراکز تفریحی در سطح شهر یاسوج ایجاد شده است اما وجود سینما در این شهر یک نیاز و ضرورت است.

کناری تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های فرمانداری و وعده‌هایی که شهرداری داده، شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صاحب سینما شود.

وی در رابطه با نبود پارکینگ عمومی در شهر یاسوج بیان کرد: زمینهای بدون استفاده در سطح شهر یاسوج وجود دارد که شهرداری می‌تواند در آنها پارکینگ ایجاد کند. نبود پارکینگ در شهر یاسوج به یک معضل تبدیل شده که باید همه مسئولان دست به دست هم دهند تا این معضل را برطرف کنند.