ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

تاخیر در پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی روحانی با شهروندان

شهروندان:
رییس سازمان صدا و سیما مانع پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با مردم شد.

روحانیبه گزارش ایرنا، این اتفاق در حالی رخ داد که همه عوامل این گفت و گوی زنده تلویزیونی مشخص شده بودند اما به دلایل نامعلومی عزت الله ضرغامی مانع پخش این گفت و گو شد.

قرار بود رییس جمهوری امشب بعد اخبار سراسری ساعت ۲۱ از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم بصورت زنده درباره مسایل مختلف گفت و گو کند.

ایسنا نیز در این باره نوشت:

یک منبع آگاه در دفتر رییس‌جمهور علت اصلی مخالفت رییس سازمان صداوسیما با پخش برنامه گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور را انتخاب مجریان این برنامه توسط نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد.

این منبع آگاه، با تاکید بر این‌که هیچ مشکل فنی برای پخش گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور با مردم وجود ندارد، گفت: مخالفت رییس سازمان صداوسیما با دو مجری در نظر گرفته شده برای این گفت‌وگوی زنده که هر دو نیز از کارمندان صداوسیما هستند باعث عدم پخش گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور با مردم شد.

گفت‌وگوی زنده رئیس‌جمهور با مردم که بیش از این اعلام شده بود، بعد از اخبار سراسری ساعت ۲۱ آغاز می‌شود، بنا به نظر رییس سازمان صداوسیما به روی آنتن نرفت.

همچنین در خبری دیگر ایسنا گزارش داد:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور امشب شانزدهم بهمن ماه درباره مهمترین مسائل روز کشور با مردم کشورمان سخن می گوید.

این گفت و گوی زنده تلویزیونی قرار بود بعد از اخبار سراسری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما آغاز شود که با مخالفت ریاست صدا و سیما که از سوی مسئولان نهاد ریاست جمهوری اعلام شد به جهت نحوه انتخاب مجریان این برنامه است با تاخیر بیش از ۱ ساعت آغاز شد.

طبق اعلام قبلی این برنامه همزمان از طریق شبکه سراسری رادیو ایران نیز پخش می‌شود.

برچسب‌ها : ,