ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

آغاز رایزنی‌ها برای تشکیل پارلمان جوانان

شهروندان:
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شورای عالی جوانان پیش از آغاز هفته جوان در نیمه اول خرداد ماه تشکیل می‌شود، گفت: تشکیل مجلس جوانان، یکی از طرح‌هایی است که قرار است برای تصویب در شورای عالی جوانان مطرح شود.

دکتر محمود گلزاریایسنا نوشت: دکتر محمود گلزاری افزود: مجلس ملی دانش‌آموزی را در سال‌های پیش تشکیل دادیم که در حال حاضر حدود ۱۰ نفر از هیأت رییسه مجلس دانش‌آموزی به عنوان دانشجویان موفق و فعال طرحی را برای راه‌اندازی پارلمان جوانان ارایه داده‌اند.

وی در ادامه گفت:‌ هفته‌ای یک بار جلسه‌ای مطالعاتی درباره مجلس جوانان برگزار شده است، البته کارهای مطالعاتی آن تمام شده و در حال رایزنی با مجلس و دولت برای راه‌اندازی این مجلس هستیم.

پیش از این دکتر محمود گودرزی – وزیر ورزش و جوانان نیز گفته بود: ایجاد یک تشکیلات خودگردان برای جوانان بسیار ضروری است و قصد داریم با راه‌اندازی پارلمان جوانان یا همان مجلس شورای جوانان وضعیت این قشر از جامعه را سامان ببخشیم؛ در این مجمع نمایندگانی از سراسر کشور در کنار هم حضور پیدا خواهند و نتیجه آن راهبردی است که وزارتخانه را کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها :