ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
سیروس الوند:

جشن سینمای ایران امسال شکوه دیگری دارد

شهروندان:
کارگردان فیلم سینمایی دست های آلوده گفت: جشن سینمای ایران با توجه به حضور همه خانواده سینما حال و هوای دیگری دارد.

سیروس الوندسیروس الوند روز جمعه پیش از برپایی مراسم گشایش سی و دومین جشنواره فیلم فجر در گفت وگو با ایرنا افزود: سال ها بود اهالی سینما برای دیدن چنین شور و شوقی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر دلتنگ شده بودند.

وی یادآور شد: به خودم می بالم که فضای رقابتی ایجاد شده در میان همکاران سینمایی من در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بر رفاقت های آنان افزوده است.

کارگردان فیلم سینمایی پرتقال خونی با اشاره به فضای متفاوت ایجاد شده در سینمای کشور با روی کار امدن دولت تدبیر و امید از حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد .

وی ادامه داد: امیدوارم این شور و حال در اکران سال آینده علاوه بر رونق سینمای ایران، بار دیگر مخاطبان را با این هنر دوست داشتنی و مردمی آشتی دهد.

الوند توضیح داد: چند صدایی دولت در نگاه فرهنگی بسیار ستودنی است اما امیدوارم خانواده سینما در نهایت با یک صدا برای این هنر و مردم تلاش کنند چراکه مسوولان و مدیران در نهایت سیاستگذار هستند و اجرای سیاست ها به عهده ما است.

وی گفت: سال ها بود که حضورم در جشنواره فیلم فجر برای دور نبودن از فضای سینما بود اما امسال مشتاقم تا آثار جدید سینما و هوای تازه ای که در روح این آثار دمیده شده را تنفس کنم.

مراسم گشایش سی و دومین جشنواره فیلم فجر امروز جمعه در تالار وحدت برگزار می شود. این برنامه تا ساعاتی دیگر آغاز می شود.

سی و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برپا می شود.