ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
یک بازیگر:

سینمای امید به سینماگر امیدوار نیاز دارد

شهروندان:
رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تامین نیازسینما گران را یکی از گام های مهم در ایجاد سینمای امید دانست و گفت: سینمای امید به سینماگر امیدوار نیاز دارد.

تیموریان به گزارش ایرنا، رییس جمهوری اسلامی ایران در دومین گزارش خود به مردم از طریق رسانه ملی، با تاکید بر اینکه جامعه ایران به امید نیاز دارد از سینما گران تقاضا کرد که با ساخت فیلم های امیدوارکننده امید را در دل مردم زنده کنند.

تیموریان درگفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، بر روی صحبت های رییس جمهوری مبنی بر ایجاد امید در جامعه مهر تایید گذاشت و اظهار کرد : ایجاد امید در جامعه یکی از نیازهای اصلی امروز کشور است که سینماگران می توانند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کنند.

وی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای روحانی باید با تفویض اختیار به مدیران فرهنگی و تامین نیازهای سینماگران زمینه را برای فیلمسازان فراهم کنید تا بتوانند فیلم های امیدوار کننده بسازند.

تیموریان افزود: تا زمانی که سینماگر امیدوار نباشد نمی تواند فیلم های امیدوار کنند بسازد و جامعه را امیدوار کند.

رسانه ها قضاوت در خصوص فیلم ها را به مردم واگذار کنند

بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت های خود فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فجر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رسانه های حاضر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خصوص فیلم های به نمایش درآمده قضاوت نکنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از رسانه در خصوص فیلم های به نمایش در امده در جشنواره فیلم فجر قضاوت می کنند و به دنبال تاثیر برافکار عمومی هستند.

این گونه قضاوت ها می تواند بر افکار عمومی تاثیر گذاشته و باعث حذف و یا بالا آمدن فیلمی شود.

برچسب‌ها : ,