ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

آشتی شهروندان با سینما زمینه‌ساز تحول فرهنگی در جامعه است

شهروندان:یک بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره به اجرای طرح سلام سینما و حضور پرشور مردم در سینماها گفت: آشتی مردم با سینماها بی تردید می تواند زمینه ساز تحولات فرهنگی بزرگ در جامعه باشد.

سینما مهدی امینی خواه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در روزی که اجرای طرح بلیت رایگان رقم خورد ، شور و اقبال مردمی موجب خاتمه قهر مردم از سینماها شد.

وی گفت: چند سالی می شد که مردم با سینماها قهر کرده بودند اما این بار با رایگان بودن بلیت سینماها برخلاف سال های گذشته ، شاهد آشتی آنها با سینما بودیم.

امینی خواه بیان کرد: اگر به همین صورت پیش برود ، امید داریم که مردم همواره فراموش نکنند که سینمایی هست، سالنی در آن وجود دارد و فیلم هایی که با سختی بسیار ساخته شده و به روی پرده سینماها رفته است، بنابراین چشم به این داریم تا از آن استقبال شود و مردم تماشاگر کار ما باشند.

وی گفت: نباید نسل امروز ما از جوان تا کودک و نوجوان و حتی بزرگترهای ما با سینما قهر کنند و همانطور که حس خیلی زیبا و جالبی را پدید آوردند ، منتی بر هنرمندان عرصه سینمایی گذاشته و گوشه ای از لحظاتشان را به تماشای دستاوردهای سینمایی در سالن های سینما اختصاص دهند.

این بازیگر افزود: وقتی مردم به سینماها ورود کنند، چرخه اقتصادی گردش بیشتری می کند و سینماها رونق می گیرد و جایگاه هنر هفتم در سطح داخلی و بین المللی بالا خواهد رفت.

برچسب‌ها : , ,