ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
بیانیه کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران؛

انصراف از یارانه با رویکرد بهبود وضعیت اقتصادی

شهروندان:
کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران با بیان اینکه، تاکنون یارانه ای دریافت نکرده اند، از مردمی که دارای تمکن مالی هستند، خواستند با انصراف از دریافت یارانه، دولت را در تحقق برنامه های اقتصادی در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه بهداشت یاری کنند.

انصراف از یارانهبه گزارش روز شنبه ایرنا، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از رویکردها و برنامه های دولت تدبیر و امید، اعلام کردند: اینک در راستای برنامه های دولت و به منظور همراهی در فرایند توسعه اقتصادی کشور از گروه های برخوردار به ویژه کارفرمایان سراسر کشور دعوت می کند تا همگام با این حرکت جمعی، ضمن انصراف از دریافت یارانه نقدی زمینه ایجاد ظرفیت در هدفمندی یارانه ها، مسیر رونق فضای کسب و کار، ایجاد ظرفیت اشتغال، بهبود وضعیت درمان و ارتقای سلامت و امنیت غذایی در کشور را فراهم کنند.

امید است این حرکت اجتماعی بتواند اهداف دولت تدبیر و امید را در تحقق برنامه ها و اهداف عدالت اجتماعی یاری رسان باشد.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران همچنین حمایت قاطع خود را از مواضع و مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵ اعلام می کنند و معتقدند این مذاکرات در چارچوب عزت و مصلحت کشور است.

بی تردید راهبرد یاد شده شرایط بهبود فضای کسب و کار و نیز ایجاد ظرفیت های اشتغال را در کشور فراهم می سازد. بنابراین ضمن تاکید بر حقوق هسته ای ملت ایران، حمایت های بی دریغ خود را از تیم مذاکره کننده اعلام می داریم.