ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

رفع بیکاری دغدغه رهبری و تک تک خانواده‌ها شده است

شهروندان:
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این مطلب که رفع بیکاری دغدغه رهبری و تک تک خانواده ها شده است، تصریح کرد: اشتغالزایی باید دغدغه و بحث اصلی تمام اتاق های فکر بخش های مختلف کار و تعاون در کشور باشد.

ˈسیدعلی اکبر طاهاییˈسیدعلی اکبر طاهایی در آیین معرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: اشتغالزایی و رفع بیکاری موجود در جامعه امروز دغدغه همه از رهبری و تا تک تک خانواده ها شده است.

وی بر پرورش استعداد جوانان کشور در بخش مهارت های مرتبط با نیاز بازار کار تاکید و تصریح کرد: جوانان مستعد کشور خود را در اختیار فرآیند آموزشی قرار داده اند و این مسوولان هستند که باید آموزش مهارت ها را با نیاز بازار کار و چرخه تولید در کشور انطباق دهند.

وی رونق بخشی به تولید به منظور افزایش اشتغالزایی را هدف دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد: در چارچوب برنامه های دولت دکتر روحانی، تمام بخش های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید افزایش رونق تولید با هدف رفع معضل بیکاری را دغدغه اصلی خود بدانند.

وی کانون های کارگری، کارفرمایی و تعاونی ها را شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب و جمعیت زیرمجموعه و خدمات گیرنده این وزارتخانه بخش مهمی از جمعیت کشور را فرا می گیرد.

استاندار سمنان نیز در این آیین گفت: با وجود نیروی کار متخصص و تحصیل کرده نگران هیچ گونه تحریم و تهدیدی نیستیم و هیچ نوع تحریمی نمی تواند بر ایران اسلامی اثرگذار باشد.

ˈمحمد وکیلیˈ کار و رونق اقتصادی را مبنای توسعه عنوان و خاطرنشان کرد: تنها با اشتغال پایدار می توان ایجاد ثروت برای کشور کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ واحد تولیدی استان سمنان متوقف هستند، خواستار پیگیری مسوولان برای ادامه فعالیت واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تولیدی در این استان شد.

استاندار سمنان افزود: کمک به رونق و فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی موجود، بهترین کار برای رونق اقتصاد و چرخه تولید در جامعه است.

وکیلی خواستار رفع قوانین دست و پاگیر و مزاحم بر سر راه تولید و اقتصاد شد و با اشاره به اظهار نظرهای پلیس راهور در مورد تولیدات شرکت اتوبوس اسکانیا در استان سمنان، افزود: نباید به راحتی اجازه داد یک واحد تولیدی تعطیل شود.

وی با اشاره به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: تدبیر کمک به رونق تولید و رفع پیچ و خم های اداری در بخش اقتصادی است.

در این مراسم ˈاسماعیل غنیانˈ به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان معرفی و از خدمات ˈعبدالمجید بامریˈ مدیرکل سابق قدردانی شد.