ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
ذوالفقاری:

تعدادی از دانش‌آموزان شین‌آباد در کرمانشاه رایگان مداوا می‌شوند

شهروندان:
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) کرمانشاه گفت: معالجه رایگان تعدادی از دانش آموزان آسیب دیده حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد شهرستان پیرانشهر در بیمارستان سجاد کرمانشاه بر عهده می گیریم.

دانش‌آموز شین‌آبادیدکتر عبدالله ذوالفقاری به مهر گفت: آماده هستم تا به عنوان مسئول بیمارستان خصوصی امام سجاد (ع) رسالت پزشکی خود را به عنوان یک طبیب ایرانی به انجام برسانم.

وی گفت: درمان تعدادی از دانش آموزان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد را بدون هیچ چشم داشتی و به صورت رایگان خواهیم پذیرفت و از آقای رئیس جمهور می خواهم که دستور هماهنگی های لازم برای انجام مقدمات این مهم را صادر کنند.

ذوالفقاری ادامه داد: چندی پیش در رسانه ها دیدم که این دانش آموزان برای درمان در تهران سرگردان هستند که حقیقتا متأثر شدم و هم اکنون می خواهم اعلام کنم که عمل های جراحی دشوار تعدادی از این عزیزان مخصوصا کسانی که از ناحیه صورت آسیب دیده اند را به صورت رایگان انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: عمل جراحی صورت به دلیل قرار گرفتن پنج حس از حواس انسان در آن یکی از دشوار ترین جراحی هاست که به صورت پیشگام در این مسیر برای انجام آن داوطلب می شویم.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: از کسانی که وظیفه هماهنگی این موضوع را بر عهده دارند می خواهم که در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اثر سانحهٔ آتش‌سوزی، ناشی از آتش گرفتن بخاری نفتی در مدرسه دخترانه در روستای شین آباد شهرستان پیرانشهر از توابع آذر بایجان غربی در ۱۵ آذر سال ۱۳۹۱، ۳۱ نفر از دانش‌آموزان این روستا دچار سوختگی شدند.