ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

هفته آینده؛ نشست مسوولان احزاب با وزیر کشور

شهروندان:
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از نشست مشترک برخی احزاب با وزیر کشور در سه شنبه هفته آینده خبر داد.

محمدجواد حق‌شناسمحمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر میناچی، در جمع خبرنگاران درباره محورهای گفت و گو با وزیر کشور در جلسه هفته آینده، گفت: وزیر کشور از تعدادی از کارشناسان و مسوولان حزبی دعوت به عمل آورده است که احتمالا نشست مشترک احزاب با رییس جمهوری، قانون احزاب، بحث پرداخت یارانه به احزاب و راه اندازی خانه احزاب از محورهای این جلسه خواهد بود.

حق شناس گفت: من به نمایندگی از حزب اعتماد ملی به این نشست دعوت شده ام.

عضو جبهه اصلاح طلبان در خصوص فعالیت برای انتخابات مجلس تصریح کرد: فلسفه وجودی احزاب فعالیت در انتخابات به خصوص انتخابات فراگیر است و یکی از شاخصه های اعتماد ملی نیز شرکت فعال در تمامی انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری است.

وی درباره برنامه اعتماد ملی برای انتخابات مجلس دهم نیز گفت: فعلا تصمیمی در زمینه انتخابات مجلس نگرفته ایم.

این عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش در هفته گذشته، اظهار داشت: این نشست داخلی با محوریت اعضای شورای مرکزی برگزار شد و یکی از مصوبات آن نوشتن نامه به روحانی بود که منتشر شد.

حق شناس گفت: اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی احتمالا تا پیش از پایان سال نشست دیگری برگزار خواهند کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره جلسه وزیر کشور با احزاب یادآور شد: این ابتکار عمل وزارت کشور اگرچه دیرهنگام بود اما گام رو به جلو است و بیش از ۸ سال رکود در عرصه فعالیت های سیاسی و حزبی را شکست.

برچسب‌ها : ,