ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
نماینده پیرانشهر:

۳ دانش‌آموز شین‌آبادی امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند

شهروندان:
نماینده مردم پیرانشهر گفت: بعد از واریز مبلغی توسط معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور عمل جراحی پلاستیک 3 دانش آموز شین آبادی انجام گرفت.

دانش‌آموز شین‌آبادیبه گزارش ایسنا، رسول خضری در حاشیه جلسه علنی در جمع خبرنگاران، گفت: رئیس تیم جراحی دانش آموزان شین آبادی دقایقی قبل با بنده تماس گرفت و از انجام یک عمل جراحی در نوبت صبح بر روی این دانش‌آموزان خبر داد.

بر اساس گفته‌ی وی ، قرار است دو دانش آموز شین آبادی دیگر نیز تا دقایقی دیگر تحت عمل جراحی زیبایی قرار بگیرند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از قرار اختصاص مبلغ یک تا یک و نیم میلیارد تومان به دانش آموزان شین آبادی در هر سال خبر داد و افزود: با واریز این مبلغ به حساب بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین و زبده ترین جراحان پلاستیک کشور خدمات ویژه‌ای به دانش آموزان شین آبادی ارائه خواهند کرد.

خضری درمان توسط بهترین‌ها و در بهترین مراکز درمانی و برقراری مستمری مادام العمر برای خانواده‌های دانش آموزان شین آبادی را دو خواسته‌ی اصلی‌اش عنوان کرد و افزود: برقراری مستمری برای خانواده‌های دانش آموزان شین آبادی به دلیل تحت‌الشعاع قرار گرفتن زندگی، معیشت، اشتغال و هزینه‌های سنگین تردد پیشنهاد شده است که شدیدا خواستار اجرایی شدن این مساله هستیم.

وی از بیمه عمر و بیمه نقدی دانش آموزان شین آبادی سخن گفت و افزود: ۷۲ میلیون تومان بابت بیمه عمر و بین ۶ تا ۷ و نیم میلیون تومان بابت بیمه نقدی به هر دانش آموز شین آبادی اختصاص یافته است، از ۲۸ دانش آموز حادثه دیده ۲ نفرشان فوت کردند که دیه انسان کامل به خانواده‌ی این عزیزان پرداخت شد.

وی افزود: ۱۴ نفر از دانش آموزان شین آبادی بهبودی نسبی یافتند و به جراحی نیاز ندارند ولی بنده درخواست معاینه این دانش آموزان را دارم اما ۱۲ نفر بقیه به جراحی‌های متعدد حتی پس از سن بلوغ نیاز دارند.

نماینده مردم پیرانشهر درخواست کرد: سقفی برای هزینه‌ها و دوره‌ی سنی دانش آموزان شین آبادی تعیین شود، چرا که دختر بودن و تحت‌الشعاع قرار گرفتن زندگی آینده این عزیزان نباید مور غفلت مسئولان قرار گیرد، خانواده‌های این عزیزان نباید به جز دغدغه‌ی بیماری و درمان دغدغه‌ی دیگری داشته باشند، بنابراین هزینه‌های درمان دانش آموزان شین آبادی تا پایان عمر باید بر عهده دولت باقی بماند.

اگر علاقمند به پی‌گیری روند درمان دانش‌آموزان شین‌آباد هستید، اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها : , ,