ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

استقبال از مسابقه «طراحی آتش جان» و تجلیل از آثار برگزیده

شهروندان:
نخستین جلسه هیات داوران مسابقه «طراحی آتش جان» یادمان حریق در مدارس امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر عباس آخوندی برگزار شد. استقبال خوب ار مسابقه و تجلیل از تعدادی از صاحبان آثار برگزیده از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

نشست مسابقه طراحی آتش جان

عکس: شهروندان / میلاد بهشتی

در این نشست که عصر امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر آخوندی، رییس موسسه اخلاق و اندیشه شهروندی ایرانیان و همچنین اعضای هیات داوری مسابقه «طراحی آتش جان» برگزار شد، ابتدا دکتر آخوندی برگزاری این مسابقه را در راستای ایجاد بستری برای به منظور مشارکت اجتماعی هرچه بیشتر مردم و صنوف در حرکت اجتماعی مقاوم‌سازی مدارس در برابر آتش دانست و گفت: پس از وقوع حادثه تاسف‌بار آتش‌سوزی در مدرسه روستای شین‌آباد و کشته و زخمی شدن عده زیادی از شاگردان این مدرسه، موسسه اخلاق و اندیشه شهروندی ایرانیان به فکر افتاد تا با انجام اقداماتی، مقوله ایمن‌سازی مدارس در برابر حوادث مختلف از جمله آتش‌سوزی را در جامعه مطرح و اقشار مختلف را به این موضوع حساس کند.

وی استقبال از فراخوان مسابقه «طراحی آتش جان» را بسیار خوب توصیف کرد و تجلیل از برترین های منتخب توسط هیات داوران و ساخت یک المان یادبود درباره این حادثه را از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این مسابقه نام برد.

در ادامه این نشست بیان شد که پس از اعلام فراخوان این مسابقه، ۲۵۰ نفر برای حضور در آن ثبت‌نام کردند و در نهایت ۴۷ اثر برای ارایه در این مسابقه دریافت شده است.

گزارش کامل این نشست متعاقبا منتشر خواهد شد.