ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

گزارش حادثه خیابان جمهوری تا پایان هفته به وزیر کشور ارایه می‌شود

شهروندان:
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستای وزیر کشوربا اعلام تشکیل هیاتی متشکل از کارشناسان سازمان شهرداری ها برای بررسی آتش سوزی خیابان جمهوری از ارایه گزارش این حادثه دلخراش تا پایان هفته به وزیر کشور خبر داد.

آتش سوزی خیابان جمهوریبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هوشنگ خندان دل با اشاره به دستور حسن روحانی رییس جمهوری به وزیر کشوردر خصوص بررسی حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری و جان باختن دو بانوی زحمتکش، اظهار داشت: با دستور رحمانی فضلی، معاونت عمرانی وزارت کشور موظف شد در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کند.

وی افزود: بر اساس این دستور بلافاصله شب گذشته( سه شنبه) هیاتی متشکل از کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در محل حادثه حضور یافته و ضمن بررسی جزئیات میدانی و شنیدن گزارش شهود، در نشستی گزارشات شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی و سایر مراجع ذی ربط را دریافت کردند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستای وزارت کشور گفت: گزارش نهایی جهت استحضار وزیر کشور تا آخر همین هفته نهایی و به وی ارایه خواهد شد.

در این آتش سوزی که در ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه روز یکشنبه در ساختمان کارگاهی در خیابان جمهوری رخ داد، دو کارگر زن که در یک کارگاه تولید پوشاک در میان آتش گرفتار شده بودند، از بیم آتش از طبقه پنجم ساختمان به پایین پریدند و در دم جان سپردند.

این آتش سوزی همچنین نزدیک به ۱۵ مجروح بر جای گذاشت و سه مامور آتش نشانی هم مصدوم شدند.